Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:40Efter ett uppehåll på flera veckor då ingenting funkat gjorde jag ett softpass. Det kändes bra. (H)
Efter ett uppehåll på flera veckor då ingenting funkat gjorde jag ett softpass. Det kändes bra. (H)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:55Godkänt. piggare i kroppen nu när jag får äta mer kolhydrater igen. Jogging 35 min och ingen känning av löparknät. Kan inte bli mycket bättre. Dessutom var nästan hela löpsträckan isfri.
Godkänt. piggare i kroppen nu när jag får äta mer kolhydrater igen. Jogging 35 min och ingen känning av löparknät. Kan inte bli mycket bättre. Dessutom var nästan hela löpsträckan isfri.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:16Kanonpass. Det är vår i Göteborg. Helt underbart 🙂
Kanonpass. Det är vår i Göteborg. Helt underbart 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:46Idag såg jag asfalt...HURRA!!??
Idag såg jag asfalt...HURRA!!??
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 20:43Nu kändes det mycket bättre! Det var mycket halt, tempen kring -2C. Fin vårsol 🙂
Nu kändes det mycket bättre! Det var mycket halt, tempen kring -2C. Fin vårsol 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2010, 20:44Det kändes åt helvete för jag fick ont i lårbaksidan/ändan så jag blev tvungen att avbryta 🙁
Det kändes åt helvete för jag fick ont i lårbaksidan/ändan så jag blev tvungen att avbryta 🙁
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:09Backträning på ett ganska så isigt underlag, inte så fort men dock. Känndes bra.
Backträning på ett ganska så isigt underlag, inte så fort men dock. Känndes bra.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 13:16Idag kände jag mig stark. Härlig känsla när man känner att vinterns löpning och styrka har gett resultat. På de ställen där det var asfalt åkte tempot omedvetet upp. Jag riktigt längtar till nästa löppass. Tänk vad lite värme och sol kan göra!
Idag kände jag mig stark. Härlig känsla när man känner att vinterns löpning och styrka har gett resultat. På de ställen där det var asfalt åkte tempot omedvetet upp. Jag riktigt längtar till nästa löppass. Tänk vad lite värme och sol kan göra!
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 14:07Fin väder ! Solen skiner! Försökte ta det lugnt efter natt jobb,men farten ökade ändå. det är svårt mig att jogga bara,när man är vana att springa fort. brukar inte ta långa pass .vill hålla snabbheten. Men ibland ska man bryta mönstret och planera anno
Fin väder ! Solen skiner! Försökte ta det lugnt efter natt jobb,men farten ökade ändå. det är svårt mig att jogga bara,när man är vana att springa fort. brukar inte ta långa pass .vill hålla snabbheten. Men ibland ska man bryta mönstret och planera anno
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 14:12Lyckades för första gången springa ordentligt efter ett ryggskott. Det gick långsamt och var trevande men känslan var KANON! Det är bra att få perspektiv ibland och uppskatta att kunna springa istället för att gräma sig över att man sprang i 4:50 temp ist
Lyckades för första gången springa ordentligt efter ett ryggskott. Det gick långsamt och var trevande men känslan var KANON! Det är bra att få perspektiv ibland och uppskatta att kunna springa istället för att gräma sig över att man sprang i 4:50 temp ist