Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:37Dagens pass utfördes på en hårfin gräns mellan vansinnesskratt och tandagnissel och gråt men jag lyckades hålla humöret på rätt sida hela tiden genom att visualisera mig själv som Rocky Balboa. Det blev totalt 18 km, de första två hade jag fin plogad väg.
Dagens pass utfördes på en hårfin gräns mellan vansinnesskratt och tandagnissel och gråt men jag lyckades hålla humöret på rätt sida hela tiden genom att visualisera mig själv som Rocky Balboa. Det blev totalt 18 km, de första två hade jag fin plogad väg.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 19:59Kanske mitt skönaste pass hittills! Hade bestämt mig för att göra mitt längsta pass hittills i helgen. 90 minuter löpning skulle avverkas. Skam den som låter vädret sätta stopp för planerna, så det blev en och en halv timme på löpband. Danande för karaktä
Kanske mitt skönaste pass hittills! Hade bestämt mig för att göra mitt längsta pass hittills i helgen. 90 minuter löpning skulle avverkas. Skam den som låter vädret sätta stopp för planerna, så det blev en och en halv timme på löpband. Danande för karaktä
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 22:41Jag har slutat ljuga för mig själv att det är skönt och härligt att springa i minusgrader på snö. Det är nog det lite fast man tröttnar på det. Nu längtar jag efter ett kvalitet pass där jag kan verkligen jämföra min insats från pass till pass, inte jämfö
Jag har slutat ljuga för mig själv att det är skönt och härligt att springa i minusgrader på snö. Det är nog det lite fast man tröttnar på det. Nu längtar jag efter ett kvalitet pass där jag kan verkligen jämföra min insats från pass till pass, inte jämfö
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 23:30Sjukt knepigt underlag idag i längd spåret, Har aödrig upplevt så bra fäste tidigare, samtidigt som kändes att åka på sandpapper, inte ett stavtag gratis, förrän man kommer till ett visst nedförs lut då blev det fart..... (nu är jag inte skidåkare med en
Sjukt knepigt underlag idag i längd spåret, Har aödrig upplevt så bra fäste tidigare, samtidigt som kändes att åka på sandpapper, inte ett stavtag gratis, förrän man kommer till ett visst nedförs lut då blev det fart..... (nu är jag inte skidåkare med en
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 00:02Nysnö i -25 ger dåligt glid så är det bara. Lyckades pricka -30 och nysnö när jag åkte Ö.S. Har aldrig haft så dåligt glid förr eller senare.
Åka tufft i -25 är inte världens smartaste dock...
Nysnö i -25 ger dåligt glid så är det bara. Lyckades pricka -30 och nysnö när jag åkte Ö.S. Har aldrig haft så dåligt glid förr eller senare.
Åka tufft i -25 är inte världens smartaste dock...
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 10:45Äntligen varmt nog att springa! Snöar men somriga -8 grader.
Tog mig runt sjön i skön takt, muskler lite ovana med att springa men spinning hela vintern har get dunderkondis!
Så skönt att ha dagens träning avklarad före lunch 😀
Äntligen varmt nog att springa! Snöar men somriga -8 grader.
Tog mig runt sjön i skön takt, muskler lite ovana med att springa men spinning hela vintern har get dunderkondis!
Så skönt att ha dagens träning avklarad före lunch 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 20:05Det kändes.....äh... obefintligt! När min pendelbuss väl landade i Lkpg så hade alla stadsbussar blivit inställda! Vi gick och åt en bit mat i förhoppning att de skulle komma igång igen, men icke! Började gå hem (6 km), men insåg att jag skulle bli för ne
Det kändes.....äh... obefintligt! När min pendelbuss väl landade i Lkpg så hade alla stadsbussar blivit inställda! Vi gick och åt en bit mat i förhoppning att de skulle komma igång igen, men icke! Började gå hem (6 km), men insåg att jag skulle bli för ne
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 20:53Snöstorm och nordanvind å feta flingor...blev en 3:a...men i morgon blir det nog mest snöröjning liksom.....Ska det här aldrig ta slut??????
Snöstorm och nordanvind å feta flingor...blev en 3:a...men i morgon blir det nog mest snöröjning liksom.....Ska det här aldrig ta slut??????
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 21:40Sprang långpass i går. 30% av sträckan var det snöfri asfalt 🙂
Tyvärr så har det kommit mer snö under dagen så nästa pass blir väl till att pulsa i snön igen
Sprang långpass i går. 30% av sträckan var det snöfri asfalt 🙂
Tyvärr så har det kommit mer snö under dagen så nästa pass blir väl till att pulsa i snön igen
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 22:30Blev en halv mara på löpband inte allt för roligt men det kändes bra:)
Blev en halv mara på löpband inte allt för roligt men det kändes bra:)