Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:4410km i stadsmiljö imorse. Ett par cm nysnö, så det var rätt halkigt, tror det var därför jag blev så jäkla stel i vaderna.
Fick även lite ont på framsidan av höften, typ lårmuskelfästena? Vad kan det bero på?
10km i stadsmiljö imorse. Ett par cm nysnö, så det var rätt halkigt, tror det var därför jag blev så jäkla stel i vaderna.
Fick även lite ont på framsidan av höften, typ lårmuskelfästena? Vad kan det bero på?
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 15:04Att du skulle satsa lite mer på obanat eller separat bålträning...
Att du skulle satsa lite mer på obanat eller separat bålträning...
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 15:41Ok, ja bålträning behöver jag nog, har inte alls tränat det speciellt mycket.
Ska se om jag hittar nåt bra spår i nån närbelägen skog. Är ju lite tråkigt när man bor i stan och bara har asfalt att springa på.
Ok, ja bålträning behöver jag nog, har inte alls tränat det speciellt mycket.
Ska se om jag hittar nåt bra spår i nån närbelägen skog. Är ju lite tråkigt när man bor i stan och bara har asfalt att springa på.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 15:54Blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade planerat tusingar, men kände direkt när jag började dra på att något inte stod rätt till. Vet inte om jag har någon förkylning på G eller om immunförsvaret jobbar på högvarv (maxexponerad av förkylningsbacillusker
Blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade planerat tusingar, men kände direkt när jag började dra på att något inte stod rätt till. Vet inte om jag har någon förkylning på G eller om immunförsvaret jobbar på högvarv (maxexponerad av förkylningsbacillusker
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 16:12Känns aningen dödsföraktande att springa på snömoddet. (H) Det var bättre att springa i flera minusgrader, när kölden bet. Varför kan dom inte ploga gångvägarna litet bättre :@
Men ändå skönt när man gett sig fan på att inte litet snömodd ska kunna hindr
Känns aningen dödsföraktande att springa på snömoddet. (H) Det var bättre att springa i flera minusgrader, när kölden bet. Varför kan dom inte ploga gångvägarna litet bättre :@
Men ändå skönt när man gett sig fan på att inte litet snömodd ska kunna hindr
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:38Fick ordentligt med kramp i vaden när jag var ute på min 11,7:a i går. Haltar och är stel som tusan i vaden i dag 🙁
Fick ordentligt med kramp i vaden när jag var ute på min 11,7:a i går. Haltar och är stel som tusan i vaden i dag 🙁
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 21:44Aaah, det kändes bra. Jag gick visserligen bara en promenad på 4 km på 40 min, men det var varmt och skönt ute (+16). När jag var på väg hem började det regna lite smått. Som tur var hann jag hem innan det började regna ordentligt. 🙂
Aaah, det kändes bra. Jag gick visserligen bara en promenad på 4 km på 40 min, men det var varmt och skönt ute (+16). När jag var på väg hem började det regna lite smått. Som tur var hann jag hem innan det började regna ordentligt. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 20 January 2010, 22:36Brickpass och det är fantastiskt vad lätt det kändes att springa efter cyklingen... tänk om det skulle kännas så på en tävling?! Det hjälper verkligen att köra på lätt växel sista minuterna!
Brickpass och det är fantastiskt vad lätt det kändes att springa efter cyklingen... tänk om det skulle kännas så på en tävling?! Det hjälper verkligen att köra på lätt växel sista minuterna!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 07:09Skönt intervallpass, börjar komma i form igen känner jag.
Rickard: Ta det försiktigt om det är snöigt. Jag sprang 10km i tisdags i snömodd och blev sjukt spänd i vaderna. Jobbigt, om de ändå kunde skotta trottoarerna bättre.
Skönt intervallpass, börjar komma i form igen känner jag.
Rickard: Ta det försiktigt om det är snöigt. Jag sprang 10km i tisdags i snömodd och blev sjukt spänd i vaderna. Jobbigt, om de ändå kunde skotta trottoarerna bättre.
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2010, 13:3911km recovery - snömodden är verkligen jobbig så det blev rätt jobbigt trots låg fart!
11km recovery - snömodden är verkligen jobbig så det blev rätt jobbigt trots låg fart!