Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 19:26Skoj när det har den iställningen! (t+)
Skoj när det har den iställningen! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 19:14Passet var så dåligt att jag önskar att jag inte sprang det.
Passet var så dåligt att jag önskar att jag inte sprang det.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 19:49Kallt.ishalt,trafik,kort...!?
Kallt.ishalt,trafik,kort...!?
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 19:51Blev inställt 🙁
Blev inställt 🙁
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:15kjell, jag var trött, klockansbatteri dog, jag planerade fartlek som blev långdistans efter uppvärmningen och till slut blev det ett segt 5.6 km pass
kjell, jag var trött, klockansbatteri dog, jag planerade fartlek som blev långdistans efter uppvärmningen och till slut blev det ett segt 5.6 km pass
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:21De planerade 10km blev 5km pga ont i halsen! Ingen ork i dag!
De planerade 10km blev 5km pga ont i halsen! Ingen ork i dag!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:43Första löpet sen före jul. 35 min löpband. En del längdskidor har det blivit men annars mest äta onyttigheter. Så lite intressant var det. Men det gick bra.
Löpband 1% lut, Lite fartlek i 35 min. Nema problema. Ska köpa broddar nu dock.
Första löpet sen före jul. 35 min löpband. En del längdskidor har det blivit men annars mest äta onyttigheter. Så lite intressant var det. Men det gick bra.
Löpband 1% lut, Lite fartlek i 35 min. Nema problema. Ska köpa broddar nu dock.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:47Tyckte synd om mig själv att jag hade jobbat hela dagen och var allmänt trött,men tog tag i det och sprang ut och gjorde mitt schema känns så BRA,underbart med motion.
Tyckte synd om mig själv att jag hade jobbat hela dagen och var allmänt trött,men tog tag i det och sprang ut och gjorde mitt schema känns så BRA,underbart med motion.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:528 km fartleksbus på Södermalm. Underbart avbrott i halvlek av 3 dagars konfererande.
8 km fartleksbus på Södermalm. Underbart avbrott i halvlek av 3 dagars konfererande.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 21:17Bra jobbat Henrik!
Mitt kvällspass var toppen. 10km, -11 mörkt, tyst, vindstilla och inte mycket folk ute. Speciellt fint var det en stäcka som saknar belysning och endast var upplyst av min pannlampa (den stärckan sprang jag ett par extra gånger bara fö
Bra jobbat Henrik!
Mitt kvällspass var toppen. 10km, -11 mörkt, tyst, vindstilla och inte mycket folk ute. Speciellt fint var det en stäcka som saknar belysning och endast var upplyst av min pannlampa (den stärckan sprang jag ett par extra gånger bara fö