Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 15:27Nya slipstoppers och varmfordrade tights, 48 timmar efter operation och fruktansvärt löpsugen..... det var så skönt :o)
Nya slipstoppers och varmfordrade tights, 48 timmar efter operation och fruktansvärt löpsugen..... det var så skönt :o)
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 15:58-24,0 grad C å påpälsad med bla dubbla mössor samt snigelfart kutade jag fram till Preem i Månkarbo där jag löste in en fet vinst på + 176:- samt spelade bort rubbet igen nästan. Vindstilla tack å lov men frös lite på kinderna å näsan. "Många talar om väd
-24,0 grad C å påpälsad med bla dubbla mössor samt snigelfart kutade jag fram till Preem i Månkarbo där jag löste in en fet vinst på + 176:- samt spelade bort rubbet igen nästan. Vindstilla tack å lov men frös lite på kinderna å näsan. "Många talar om väd
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 16:00Sol -19 och bra skidor. Riktigt knarrföre i vackert vinterlandskap. Kändes lyxigt att få uppleva det.
Sol -19 och bra skidor. Riktigt knarrföre i vackert vinterlandskap. Kändes lyxigt att få uppleva det.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 17:37Just nu mest rasande för att det inte blev av. Lastat in hela familjen till skidspåret, men sedan pga miss i processerna så har jag promenerat i en dryg halvtimme som följebåt till Lillan, i skidpjäxorna istf mina känr som jag hade med. Kallt om tårna li
Just nu mest rasande för att det inte blev av. Lastat in hela familjen till skidspåret, men sedan pga miss i processerna så har jag promenerat i en dryg halvtimme som följebåt till Lillan, i skidpjäxorna istf mina känr som jag hade med. Kallt om tårna li
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:43Tjohoo...årets tredje löppass. Ca -15 grader ute. Inga problem med vare sig med kylan, material eller snön. Lager på lager är det som gäller. Jag gillar mina IceBug. Perfekt grepp i snön och endast minimalt med tjuvsläpp på isen.
1,10 var jag ute...ca 10
Tjohoo...årets tredje löppass. Ca -15 grader ute. Inga problem med vare sig med kylan, material eller snön. Lager på lager är det som gäller. Jag gillar mina IceBug. Perfekt grepp i snön och endast minimalt med tjuvsläpp på isen.
1,10 var jag ute...ca 10
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 20:06Sisådärja. En timmes skidåkning, varav en del runt elljusspåret i skogen, och runda av med lite snöskottning, så är Lingling genast en gladare och snällare människa 🙂
Mildare i luften -11.
Sisådärja. En timmes skidåkning, varav en del runt elljusspåret i skogen, och runda av med lite snöskottning, så är Lingling genast en gladare och snällare människa 🙂
Mildare i luften -11.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 11:49kändes skönt och lam jobbigt trots det tråkiga löpbandet. Har ingen större lust att halka omkring ute med en massa nysnö dessutom. Men jag beundrar ni som gört! (t+)
kändes skönt och lam jobbigt trots det tråkiga löpbandet. Har ingen större lust att halka omkring ute med en massa nysnö dessutom. Men jag beundrar ni som gört! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 11:51Bra! Fast jag fick spåra en del och snöröjningen hade vaknat sedan igår och sandat alla gångvägar jag måste över etc ...
Borde nog ge mig in i skogen mer.
Bra! Fast jag fick spåra en del och snöröjningen hade vaknat sedan igår och sandat alla gångvägar jag måste över etc ...
Borde nog ge mig in i skogen mer.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 12:2220k på löpband. Kändes.. Nej jag känner inte efter. Det är bara att göra det. På samma rutin som att borta tänderna..
20k på löpband. Kändes.. Nej jag känner inte efter. Det är bara att göra det. På samma rutin som att borta tänderna..
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:45Strax under milen längs vattnet på Södermalm. Bitvis bra underlag, bitvis lite moddigt. -6 grader. När jag svängde upp längs Stadsgårdsleden och hade rakan kvar mot Slussen vräkte snön ner och det blåste en redigt rälig motvid. Bara att kura ihop sig, kni
Strax under milen längs vattnet på Södermalm. Bitvis bra underlag, bitvis lite moddigt. -6 grader. När jag svängde upp längs Stadsgårdsleden och hade rakan kvar mot Slussen vräkte snön ner och det blåste en redigt rälig motvid. Bara att kura ihop sig, kni