Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 19:06Grattis Kjell - strongt gjort!!! (t+)
Grattis Kjell - strongt gjort!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 19:35Tog skidorna idag med, enda felet var tidsbrist, skulle hem och packa ... velat göra en sväng in på spåret i skogen.
Tog skidorna idag med, enda felet var tidsbrist, skulle hem och packa ... velat göra en sväng in på spåret i skogen.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 20:12Sylvesterloppet var grymt bra idag.
Sylvesterloppet var grymt bra idag.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 20:30Det vart bara 5km i dag, lite småhalt var det eftersom jag sprang broddlöst i vinterväglag. Mina broddar gick sönder sist jag skulle ut och springa. Trots allt känns det som ett bra avslut på året. Låt nästa år ta mig mot en marantontid på under fyra timm
Det vart bara 5km i dag, lite småhalt var det eftersom jag sprang broddlöst i vinterväglag. Mina broddar gick sönder sist jag skulle ut och springa. Trots allt känns det som ett bra avslut på året. Låt nästa år ta mig mot en marantontid på under fyra timm
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 20:41Årets sista pass blev givetvis ett långpass...20 km på 1.45.
tt Nytt År!
Årets sista pass blev givetvis ett långpass...20 km på 1.45.
tt Nytt År!
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 13:32Underbart!
Har som en nyårsdagstradition att ge mig ut på en lite längre lugnare runda direkt på mornen innan "alla andra" vaknar, när omgivningen är lugn och stilla. Oftast innebär det en långpromenad, med eller utan stavar, men iår blev det en joggingru
Underbart!
Har som en nyårsdagstradition att ge mig ut på en lite längre lugnare runda direkt på mornen innan "alla andra" vaknar, när omgivningen är lugn och stilla. Oftast innebär det en långpromenad, med eller utan stavar, men iår blev det en joggingru
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 14:06År 2010. Första pass 4,3km. Väder -11C och oblogade vägar.Det kändes tyngt efter allt festätande och latande. Men man är nu allafall på väg till en ny spännande tävlings år!
Obs! passet dog 20:27 . tt Nytt År! (t+)
År 2010. Första pass 4,3km. Väder -11C och oblogade vägar.Det kändes tyngt efter allt festätande och latande. Men man är nu allafall på väg till en ny spännande tävlings år!
Obs! passet dog 20:27 . tt Nytt År! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 15:56Årets första löppass blev en kanonskön kortare runda där jag rundade två fågelsjöar i Sundbyberg/Solna. Solen sken, det var vindstilla, -8 grader, massor av snö. En underbar start på träningsåret! 🙂
Årets första löppass blev en kanonskön kortare runda där jag rundade två fågelsjöar i Sundbyberg/Solna. Solen sken, det var vindstilla, -8 grader, massor av snö. En underbar start på träningsåret! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 16:07Årets första löppass i vackert vinterväder: sol, massor med ren vit snö ... rena rama julkortsvyerna! (H:)
Tyvärr var det också kallt: -15 grader och snålblåst. De sträckor som jag sprang i motvind var rätt jobbiga - önen rann, näsan rann, kinderna var s
Årets första löppass i vackert vinterväder: sol, massor med ren vit snö ... rena rama julkortsvyerna! (H:)
Tyvärr var det också kallt: -15 grader och snålblåst. De sträckor som jag sprang i motvind var rätt jobbiga - önen rann, näsan rann, kinderna var s
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 17:52Jag är stolt över min ynka 1,7 kilometersrunda idag (H)
Det gick över förväntan bra med tanke på 3 veckors uppehåll.
Jag tar nya tag efter en vrålförkylningen och började lugnt denna vackra och första dagen på nya året. Har en massa mål som ska nås och de
Jag är stolt över min ynka 1,7 kilometersrunda idag (H)
Det gick över förväntan bra med tanke på 3 veckors uppehåll.
Jag tar nya tag efter en vrålförkylningen och började lugnt denna vackra och första dagen på nya året. Har en massa mål som ska nås och de