Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Kortare härligt pass i solsken. Underbart att kunna titta rakt fram utan snö som gör ont i önen. Plogat - lyxigt. 😀

Grattis Jonas till mornpasset! 🙂

Fast Du, att springa i samma tempo som man brukar, tidigt på mornen utan mat i magen, kan få vem som helst att lacka ur. Sänk tempot nån halvminut eller mer per km, så funkar det säkert.

Och minns varje gång hädanefte

Tackar. Jo så här i efterhand borde jag tagit det lugnare i alla fall första halvan. En gång är ju ingen gång så jag får försöka igen.

Riktigt bra runda efter 8 dagar utan löpning. Kort fast snabbt men det var riktigt kallt ute vilket gjorde det svårt att andas.

Hissnande. Ut i gryningen, före frukost, i -14 för att springa 16 km. Det tog emot, och många ska jag nöja mig med 10 km? 12 ? Men fantastiskt. Fick is i önfransarna.
Den där merinobuffen känns som en hot idé.

-23 i morse så jag låter springandet vara t.v.

Helt fantastiskt fint pass idag. Bytte joggingskorna mot pjäxor och skidåkning.
Säsongens första och det hemma i Skåne!!! 12 km i snö, sol och blå himmel.Det kan inte bli bättre.

Härlig runda! Ca 10km längs havet, -5°C och snö. Passerade en del skidåkare som valt de långa dojjorna istället för löparpjuksen! Det gick dock fortare att kuta... (hv)

Knappa 18 km och jag tror baske mig att jag lyckades pricka in dagens snöfall perfekt. Kändes förvånansvärt bra trots att jag var på väg att stå på öronen redan efter 400 meter. Efter det lite mer respekt för vad som fanns under nysnön. Sprängde in 10x200

Ont i halsen på nätterna och vaknar med värsta halsinfektionen typ. Lättar sedan under dagen å då man fått ur sig ca kubiken slem å annat...å varmt fika senare etc...Det blev bara 2 km streak idag å troligen lika i morn. Tunga pass just nu men det "är ju