Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 15:31Tuff go givande. schema från Ryan sista delen med max fart fanns det inte kraft kvar för maxtempo ökat tempo blev det. Hårdare träning än jag brukar 🙂
Tuff go givande. schema från Ryan sista delen med max fart fanns det inte kraft kvar för maxtempo ökat tempo blev det. Hårdare träning än jag brukar 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:53Fick klarhet i varför mina vändningar ( enhands ) fungerat så dåligt. Så nu längtar jag efter att träna n dem.
Det är mest jag som skriver i denna tråden numera. Jag är inspirerad och vill babbla om all rolig utveckling jag gör. Så håll till godo 🙂
Fick klarhet i varför mina vändningar ( enhands ) fungerat så dåligt. Så nu längtar jag efter att träna n dem.
Det är mest jag som skriver i denna tråden numera. Jag är inspirerad och vill babbla om all rolig utveckling jag gör. Så håll till godo 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 06:47Ingela, då ska jag också skriva. Första dagen men nytt träningsmål: ofta men korta pass: var lite tveksam hur det skulle gå en söndag morgon. Men det var inte alls så mycket folk. Körde en längd skate-position och tillbaka hela-crawl-tag. Inga muskler i a
Ingela, då ska jag också skriva. Första dagen men nytt träningsmål: ofta men korta pass: var lite tveksam hur det skulle gå en söndag morgon. Men det var inte alls så mycket folk. Körde en längd skate-position och tillbaka hela-crawl-tag. Inga muskler i a
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 09:21Trevlig Margit
Trevlig Margit
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 19:06Kort och gott idag också. Drillar. Folk simmar förbi mig i bröst men vad gör det? Jag ska inte simma fort utan ska göra rätt och jag ska simma vackert!
Kort och gott idag också. Drillar. Folk simmar förbi mig i bröst men vad gör det? Jag ska inte simma fort utan ska göra rätt och jag ska simma vackert!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 21:36Plaskade idag utan större framgång. Fortsätter simma fruktansvärt dåligt.
Stel och kantig utan att kunna glida. Inte oväntat alls eftersom jag är inne i styrkefas just nu men ändå väldigt tråkigt att inte vara i närheten av vårens tider eller känsla.
Plaskade idag utan större framgång. Fortsätter simma fruktansvärt dåligt.
Stel och kantig utan att kunna glida. Inte oväntat alls eftersom jag är inne i styrkefas just nu men ändå väldigt tråkigt att inte vara i närheten av vårens tider eller känsla.
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 21:08Bra flyt idag med avslappnat rörelsemönster! Senaste simpassen har det blivit mycket "dolme" med fokus på armtag o andning!
Bra flyt idag med avslappnat rörelsemönster! Senaste simpassen har det blivit mycket "dolme" med fokus på armtag o andning!
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 19:19Kaos i simhallen fredag eftermiddag. Jag är van att simma innan 15:30 andra dagar då har jag bassängen nästan för mej själv. Lite fartlek då jag simnade förbi folk. Några 50 m snabba också. Försöker med bättre enhands vändningar svårt att få luften att rä
Kaos i simhallen fredag eftermiddag. Jag är van att simma innan 15:30 andra dagar då har jag bassängen nästan för mej själv. Lite fartlek då jag simnade förbi folk. Några 50 m snabba också. Försöker med bättre enhands vändningar svårt att få luften att rä
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 01:05Kvällens pass (efter 900 insim/igångsättning) var en enda lång lagkapp!
Vi körde 25:or och med bara tre i varje lag större delen av tiden blev det inte mycket tid för återhämtning. Totalt blev det 39 sträckor per person i mitt lag och hur jobbigt som he
Kvällens pass (efter 900 insim/igångsättning) var en enda lång lagkapp!
Vi körde 25:or och med bara tre i varje lag större delen av tiden blev det inte mycket tid för återhämtning. Totalt blev det 39 sträckor per person i mitt lag och hur jobbigt som he
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 23:31Lite små framsteg: det går lite bättre att andas åt höger, fick till några enhandsvändningar. Bättre frånskjut vid start från pall.
Simmade i närmaste simhall som har alldeles för varmt vatten, men tanken med träningen i dag var att hålla en måttlig nivå
Lite små framsteg: det går lite bättre att andas åt höger, fick till några enhandsvändningar. Bättre frånskjut vid start från pall.
Simmade i närmaste simhall som har alldeles för varmt vatten, men tanken med träningen i dag var att hålla en måttlig nivå