Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 17:25Inte simmat men körde på gymmet vilket jag inte gjort på 1 månad kunde öka en hel del. Man blir visst stark av att simma 🙂
Inte simmat men körde på gymmet vilket jag inte gjort på 1 månad kunde öka en hel del. Man blir visst stark av att simma 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 11:36Hade ett riktigt bra pass idag.
Första gången jag simmade med klubben sedan Kalmar, det kändes att jag inte simmat mer än 60min på länge...
Hade ett riktigt bra pass idag.
Första gången jag simmade med klubben sedan Kalmar, det kändes att jag inte simmat mer än 60min på länge...
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:20Pigg 500 m trodde jag tog tid men inget var registrerat på
Klockan det är skit att inte se utan glasögon och med brytnings fel.
Många 50 or både crawl och rygg lite bröst. Kort simpass hann inte mer innan de stängde det var ett oplanerat simpass.
Pigg 500 m trodde jag tog tid men inget var registrerat på
Klockan det är skit att inte se utan glasögon och med brytnings fel.
Många 50 or både crawl och rygg lite bröst. Kort simpass hann inte mer innan de stängde det var ett oplanerat simpass.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 21:42Kul med jobbigt simpass med triatleterna ikväll. SM.s alla sträckor från dag 1-4 🙂
Kul med jobbigt simpass med triatleterna ikväll. SM.s alla sträckor från dag 1-4 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 21:35Två korta pass i dag. (Jag behövde extra tid till cyklingen tack vare kommunens nolltolerans mot plogning.) Det känns bra i vattnet (hygglig strömlinjeform och känner direkt när jag avviker från den), jag ligger stadigt runt 21 armtag per längd oavsett fa
Två korta pass i dag. (Jag behövde extra tid till cyklingen tack vare kommunens nolltolerans mot plogning.) Det känns bra i vattnet (hygglig strömlinjeform och känner direkt när jag avviker från den), jag ligger stadigt runt 21 armtag per längd oavsett fa
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 21:49Kvällens Masters träning skulle enligt vår tränare bli ett "lätt pass idag"... jo tjena... sjukt jobbigt på dom flesta sätt!! Men BRA tränign dock (t+)
Kvällens Masters träning skulle enligt vår tränare bli ett "lätt pass idag"... jo tjena... sjukt jobbigt på dom flesta sätt!! Men BRA tränign dock (t+)
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 12:53Har inte tränat än idag. Men tänkte berätta om gårdagens pass. Jag har inte tränat denna månaden pga sjukdom. Så det känndes jättebra att vara tillbaka i vattnet igår 😀 Det blev dock mest frisim, men även lite bröstsim 🙂 Tänkte börja lite lugnt eftterso
Har inte tränat än idag. Men tänkte berätta om gårdagens pass. Jag har inte tränat denna månaden pga sjukdom. Så det känndes jättebra att vara tillbaka i vattnet igår 😀 Det blev dock mest frisim, men även lite bröstsim 🙂 Tänkte börja lite lugnt eftterso
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 13:31Förmiddagens simpass kändes helt ok. Inledde passet med 950m diverse teknik övningar, mycket streamline övningar där fokus ligger på bröst fram, axlar bak, rotation och långfingrarna ska alltid peka mot bortre kaklet.
Efter det blev det 600m med paddel/d
Förmiddagens simpass kändes helt ok. Inledde passet med 950m diverse teknik övningar, mycket streamline övningar där fokus ligger på bröst fram, axlar bak, rotation och långfingrarna ska alltid peka mot bortre kaklet.
Efter det blev det 600m med paddel/d
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 20:59Kvällens distanspass var det bästa det här året! (H:)
Kvällens distanspass var det bästa det här året! (H:)
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 17:30Var på samma distanspass som Maria, och det kändes flaxigt och okontrollerat förutom vid vissa stunder då jag hittade flytet en kort stund. Kändes nästan som att jag simmade bakåtböjd, liksom svankande. Fattar inte hur det gick till... Kan bero på att det
Var på samma distanspass som Maria, och det kändes flaxigt och okontrollerat förutom vid vissa stunder då jag hittade flytet en kort stund. Kändes nästan som att jag simmade bakåtböjd, liksom svankande. Fattar inte hur det gick till... Kan bero på att det