Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 15:51Försökte bättra min vinteraquathlonsimtid i förrgår men det slutade snöpligt nog på ett par minuter sämre.
Verkar som att min simkondis går neråt tråkigt nog, fina nya voltvändningar till trots. Voltvändningarna känns utmattande, har någon med längre vo
Försökte bättra min vinteraquathlonsimtid i förrgår men det slutade snöpligt nog på ett par minuter sämre.
Verkar som att min simkondis går neråt tråkigt nog, fina nya voltvändningar till trots. Voltvändningarna känns utmattande, har någon med längre vo
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 13:41Simmade drygt 30 minuter - mest crawl. Jobbigt pass då jag hela tiden glömmer bort att andas rätt så att luften tar slut.. Lyckades också andas in vatten i näsan några gånger. Nästa gång ska jag ta med mig dolmen och träna enbart att få till armar och bra
Simmade drygt 30 minuter - mest crawl. Jobbigt pass då jag hela tiden glömmer bort att andas rätt så att luften tar slut.. Lyckades också andas in vatten i näsan några gånger. Nästa gång ska jag ta med mig dolmen och träna enbart att få till armar och bra