Quote from Catharina Brattlin on 27 August 2008, 16:20Madelene, nej, det har inget med varandra att göra. En del människor är lättstuckna, har grova ytliga vener med mjuka kärlväggar. Andra har djupa och tunna vener med hårda kärlväggar som gör det svårt att sticka dem. Vi är alla olika!
Madelene, nej, det har inget med varandra att göra. En del människor är lättstuckna, har grova ytliga vener med mjuka kärlväggar. Andra har djupa och tunna vener med hårda kärlväggar som gör det svårt att sticka dem. Vi är alla olika!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:23Silvia okis för jag funderade och bli blodgivare, men kan inte ,för jag har djupa och kroka kärl och de få inte så mycke blod de vill ha av mig 🙁 Silvia vad du är väldigt duktig du borde ha eloge
Silvia okis för jag funderade och bli blodgivare, men kan inte ,för jag har djupa och kroka kärl och de få inte så mycke blod de vill ha av mig 🙁 Silvia vad du är väldigt duktig du borde ha eloge
Quote from Catharina Brattlin on 27 August 2008, 16:25Tack Madelene! 🙂 Nu jobbar jag ju med att bl a sticka patienter och tappa blodgivare, så det är inte konstigt att jag vet hur allt hänger ihop.
Tack Madelene! 🙂 Nu jobbar jag ju med att bl a sticka patienter och tappa blodgivare, så det är inte konstigt att jag vet hur allt hänger ihop.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:26Silvia jasså vad trevligt att jobba med sånt :9
Silvia jasså vad trevligt att jobba med sånt :9
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:26Ah vad intressant!
Tror att det var att jag tog ut mig, hände igen förra veckan på första Yogapasset i 40 graders värme. Stack exakt likadant i armarna mm MEN då hade jag pulsband o det var bara uppe på max 130. Verkar som att jag inte fick ut syre då, kö
Ah vad intressant!
Tror att det var att jag tog ut mig, hände igen förra veckan på första Yogapasset i 40 graders värme. Stack exakt likadant i armarna mm MEN då hade jag pulsband o det var bara uppe på max 130. Verkar som att jag inte fick ut syre då, kö
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:06Kristina när inte jag ha druckit vatten då känner jag mig så värm sen när jag dricker vatten så försvinner feberkänslan,undra varför?
Kristina när inte jag ha druckit vatten då känner jag mig så värm sen när jag dricker vatten så försvinner feberkänslan,undra varför?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:25Tempen i kroppen stiger när du tränar. När du dricker vatten kyler du ner den igen. Inte svårare än så.
Tempen i kroppen stiger när du tränar. När du dricker vatten kyler du ner den igen. Inte svårare än så.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:36anne marie,men jag menar efter flera timmar så är jag väldig varm
anne marie,men jag menar efter flera timmar så är jag väldig varm
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 10:24Någon som känt sig så här?
http://www.youtube.com/watch?v=MTn1v5TGK_w
Någon som känt sig så här?
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 10:46Spiridon Louis kände sig så.
Spiridon Louis kände sig så.