Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Madelene, nej, det har inget med varandra att göra. En del människor är lättstuckna, har grova ytliga vener med mjuka kärlväggar. Andra har djupa och tunna vener med hårda kärlväggar som gör det svårt att sticka dem. Vi är alla olika!

Silvia okis för jag funderade och bli blodgivare, men kan inte ,för jag har djupa och kroka kärl och de få inte så mycke blod de vill ha av mig 🙁 Silvia vad du är väldigt duktig du borde ha eloge

Tack Madelene! 🙂 Nu jobbar jag ju med att bl a sticka patienter och tappa blodgivare, så det är inte konstigt att jag vet hur allt hänger ihop.

Silvia jasså vad trevligt att jobba med sånt :9

Ah vad intressant!
Tror att det var att jag tog ut mig, hände igen förra veckan på första Yogapasset i 40 graders värme. Stack exakt likadant i armarna mm MEN då hade jag pulsband o det var bara uppe på max 130. Verkar som att jag inte fick ut syre då, kö

Kristina när inte jag ha druckit vatten då känner jag mig så värm sen när jag dricker vatten så försvinner feberkänslan,undra varför?

Tempen i kroppen stiger när du tränar. När du dricker vatten kyler du ner den igen. Inte svårare än så.

anne marie,men jag menar efter flera timmar så är jag väldig varm

Någon som känt sig så här?

Spiridon Louis kände sig så.