Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:51Nä men fy f-n jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..vilket klipp på Youtube.. stackars satar..eller vilke otroliga kämpar..blev gråtfärdig på slutet..
Hm..m a o finns det dom som har det jobbigare än mig;)
Tack för länkar härinne, intressan
Nä men fy f-n jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..vilket klipp på Youtube.. stackars satar..eller vilke otroliga kämpar..blev gråtfärdig på slutet..
Hm..m a o finns det dom som har det jobbigare än mig;)
Tack för länkar härinne, intressan
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:11Jösses vilken kämpaglöd!!!
Jösses vilken kämpaglöd!!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 20:58Vilken dålig planering, tjejer!
Vilken dålig planering, tjejer!
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:13På 35 min är det nog omöjligt att få vätskebrist.
Får man stickningar o sånt beror det nog med på att man är ovan vid värme och/elelr att huden inte är van vid svettningen, kläderna osv.
På 35 min är det nog omöjligt att få vätskebrist.
Får man stickningar o sånt beror det nog med på att man är ovan vid värme och/elelr att huden inte är van vid svettningen, kläderna osv.
Quote from Eric Jacobsson on 1 September 2008, 16:40asså jag blev seriöst gråtfärdig av att se det där klippet... det gjorde ont i mig...
asså jag blev seriöst gråtfärdig av att se det där klippet... det gjorde ont i mig...
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:50Kan man få åkommande urinvägsinfektioner om man dricker för lite vätska? För jag dricker för lite vatten det vet jag
Kan man få åkommande urinvägsinfektioner om man dricker för lite vätska? För jag dricker för lite vatten det vet jag