Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 13:58Visst tusan - sorry Jenny - jag glömde!
Visst tusan - sorry Jenny - jag glömde!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 14:14Rätt svårt att åka skidor inomhus ... tycker nästan vädret är jobbigare nu när luften blivit fuktigare?
Rätt svårt att åka skidor inomhus ... tycker nästan vädret är jobbigare nu när luften blivit fuktigare?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 15:20Jag håller med Ling. Hade inte alls nån lust att ge mig ut på skidor idag.
Jag håller med Ling. Hade inte alls nån lust att ge mig ut på skidor idag.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 16:12I morse var det sju minus. Jag tänkte på vägen till jobbet: "nämen, det börjar visst töa". Och barhuvad var jag också.
Hade det varit sju minusgrader för en månad sedan hade jag bylsat på mig de tjockaste kläder jag äger och huttrat och muttrat över arkt
I morse var det sju minus. Jag tänkte på vägen till jobbet: "nämen, det börjar visst töa". Och barhuvad var jag också.
Hade det varit sju minusgrader för en månad sedan hade jag bylsat på mig de tjockaste kläder jag äger och huttrat och muttrat över arkt
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:48Manne.
Med anledning av den fina bilden du la upp.
Jag skrev fet, inte fet och dryg 😉P, som i Person. Kanske de ja.
Men jag har aldrig tillhört P, som i panzar.Vänligen
P.
Manne.
Med anledning av den fina bilden du la upp.
Jag skrev fet, inte fet och dryg 😉
P, som i Person. Kanske de ja.
Men jag har aldrig tillhört P, som i panzar.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:52Första dagen på året med temp under dom - 10,0 grad C....Inte myche men ändå - 09,6. HURRA. Streakade en åtta å kutade fortare en fyra.!?
Första dagen på året med temp under dom - 10,0 grad C....Inte myche men ändå - 09,6. HURRA. Streakade en åtta å kutade fortare en fyra.!?
Quote from Elias Engqvist on 14 January 2010, 19:03Psst din gamla bondgubbe, -9,6 är ÖVER -10 inte under 🙂
Psst din gamla bondgubbe, -9,6 är ÖVER -10 inte under 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 11:56All träning är bättre än att sitta i soffan och äta glass. Nu när det är -2 till -10 så är det helt OK att springa/cykla tycker jag.
All träning är bättre än att sitta i soffan och äta glass. Nu när det är -2 till -10 så är det helt OK att springa/cykla tycker jag.
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2010, 13:20Än bättre är att först träna och sen sätta sig i soffan och äta glass!!!!!!!!
Än bättre är att först träna och sen sätta sig i soffan och äta glass!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 14:46Håller helt med föregående inlägg;)
Håller helt med föregående inlägg;)