Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kallt står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hört att airtrim-masken går att forma om med värme, den blir plastisk i värme och stelnar när den svalnar. Har dock inte testat själv och vet inte vilka temperaturer det handlar om.

Just gjort en kort sväng för att testa i - 20, på skidor dock (slösar inte bort det här vädret på löpning).
Vindstilla på slätten ena temometerns sa -19,4 den andra -21.
På mig en funktionsundertröja, butikens märke, chinook? + merinoströja, finsk & tjock

Tror att jag har hittat min gräns. Var ute och spran i -17 grader och det börjar kännas i luftrören. Skall ut på en långrunda i morn men jag vet inte om den blir så värst lång om temeraturen visar samma siffror i morn

åberg: Jag tyckte att den formade sig lite när den värmdes upp av ansikte och andedräkt när jag var ute, så jag ska definitivt pröva att forma den med lite mer värme. Kanske jag kan pröva att ånga den och sedan forma (men med filtret borttaget, för det ve

Är det ingen som frågar sig om det är bra träning att springa/cykla ute?
Jag tränar iaf inte för att slå köldrekord utan för att bli snabbare/uthålligare och det är tveksamt om viss träning går att göras utomhus så här års. Distansträning ok, men fartträn

Jodå. Men mycket hänger ju på hur man periodiserar också, jag kör nästan bara distanspass just nu - eller iallafall inget snabbare än subtröskel. Tycker det funkar bra med rådande underlag. Funkar även bra att använda snö som löpstyrketräning på en del pa

Usch Robert, var du tvungen att nämna slasket? Nu insåg jag hur våt man kommer vara om fötterna då. Och att det kommer töa/frysa om vartannat under en lång tid.

Just nu tycker jag det är rätt bra; bara ett par minus här, sol och packad snö som går att sp

Ja, det är då själva faaasen också att den där förb***ade våren ska behöva komma varje år? 😉

Åh våren, åh!

Vadå vår? Jag bor i göteborg, slask är vår vanliga vinter!