Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:37Det är väl bara att simma på tills du själv inte vill längre?
Det är väl bara att simma på tills du själv inte vill längre?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:55Maria, fördelen är om det är en strandkant i närheten när han ska sluta 😉
Maria, fördelen är om det är en strandkant i närheten när han ska sluta 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 15:45Oj vilka hårdingar!
Jag har som ambition att simma en bit in i oktober, då förhoppningsvis temperaturen håller sig över 15. Men det låter ju som en baggis på er.
Mvh Marcus
Oj vilka hårdingar!
Jag har som ambition att simma en bit in i oktober, då förhoppningsvis temperaturen håller sig över 15. Men det låter ju som en baggis på er.
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 09:22Jag kör med dubbla våtdräkter...
Haha nä det gör jag inte. Gick ni på det? 😀
Jag kör med dubbla våtdräkter...
Haha nä det gör jag inte. Gick ni på det? 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 15:17jag har ingen exakt gräns, jag brukar sluta när jag inte tycker det är kul längre.
Den där domnande känslan när det är kallt försvinner ju efter 2-3 minuter. Sen ere bara att peddla på så länge det är kul. Känns det alldeles för kallt så finns det ju bå
jag har ingen exakt gräns, jag brukar sluta när jag inte tycker det är kul längre.
Den där domnande känslan när det är kallt försvinner ju efter 2-3 minuter. Sen ere bara att peddla på så länge det är kul. Känns det alldeles för kallt så finns det ju bå
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 16:1110C är det slut för min del. min enda tävling i år var i början av juli men jag brukar träna ute hela sommar.
någon jag träna med ska tävla Ö till Ö så jag kommer att simma ute med honom så ofta jag kan.
10C är det slut för min del. min enda tävling i år var i början av juli men jag brukar träna ute hela sommar.
någon jag träna med ska tävla Ö till Ö så jag kommer att simma ute med honom så ofta jag kan.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:47Jag räknar med att köra någorlunda meningsfulla pass åtminstone ned till 14 grader. På slutet har jag nog Neoprenmössa för att slippa kalltvattenhuvudvärken. Sedan börjar jag härda mig med kortare dopp så snart ytvattnet återgår till flytande form på våre
Jag räknar med att köra någorlunda meningsfulla pass åtminstone ned till 14 grader. På slutet har jag nog Neoprenmössa för att slippa kalltvattenhuvudvärken. Sedan börjar jag härda mig med kortare dopp så snart ytvattnet återgår till flytande form på våre
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:53Gillar utomhussimnig. Träningseffektiviteten tycker jag inte är avgörande på hösten. Fick hem neoprenmask häromveckan, så kanske man kan förlänga ytterligare nu. Senaste åren har det blivit till mitten av oktober utomhus. Hoppas på november i år, men vi f
Gillar utomhussimnig. Träningseffektiviteten tycker jag inte är avgörande på hösten. Fick hem neoprenmask häromveckan, så kanske man kan förlänga ytterligare nu. Senaste åren har det blivit till mitten av oktober utomhus. Hoppas på november i år, men vi f
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 08:18Körde idag 400 meter i 15 grader (utan våtdräkt). Det var inga problem.
Körde idag 400 meter i 15 grader (utan våtdräkt). Det var inga problem.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 19:51Det blev 1500 i Delsjön idag 23:e oktober. Men det var allt lite kylslaget. (H)
Blåste bra gjorde det ock. Då jag är lite kinkig av mig så tror jag att det var sista gången för i år(#)
Det blev 1500 i Delsjön idag 23:e oktober. Men det var allt lite kylslaget. (H)
Blåste bra gjorde det ock. Då jag är lite kinkig av mig så tror jag att det var sista gången för i år(#)