Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 13:25Väldigt modigt må jag säga 🙂 Skulle gärna försöka mig på långdistans-simning men vet inte om jag skulle våga i hajrika vatten.
Det här är ju en tuff kille också:
http://youtu.be/e0tp-GpCJ1c
Väldigt modigt må jag säga 🙂 Skulle gärna försöka mig på långdistans-simning men vet inte om jag skulle våga i hajrika vatten.
Det här är ju en tuff kille också:
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 16:08@ peder
Verkar som om hajen inte blev det. Jag lever här och nu.
@ peder
Verkar som om hajen inte blev det. Jag lever här och nu.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 16:09@ Cecilia
Hur långt vill du simma och hur kallt får vattnet vara? Jag kan ge dig förslag.
@ Cecilia
Hur långt vill du simma och hur kallt får vattnet vara? Jag kan ge dig förslag.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 22:45Tack Lennart!
Tar gärna emot förslag 🙂
Har simmat utan våtdräkt i en alpsjö som höll cirka 8 grader men då simmade jag inte särskilt långt. Vilka sträckor är lämpliga att börja med ?
Tack Lennart!
Tar gärna emot förslag 🙂
Har simmat utan våtdräkt i en alpsjö som höll cirka 8 grader men då simmade jag inte särskilt långt. Vilka sträckor är lämpliga att börja med ?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 09:14Cecilia, jag var i vattnet i Norasjön i söndags. Då var det 8 grader. Jag har inte simmat i kallt vatten på en månad och dessutom tillbringat en vecka i Turkiet i extremt varmt vatten, sådär 28 grader. Behöver jag säga att det var oskönt i Norasjön? Jag s
Cecilia, jag var i vattnet i Norasjön i söndags. Då var det 8 grader. Jag har inte simmat i kallt vatten på en månad och dessutom tillbringat en vecka i Turkiet i extremt varmt vatten, sådär 28 grader. Behöver jag säga att det var oskönt i Norasjön? Jag s
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 17:49Måste passa på att uppmärksamma en riktig hårding här i byggden - Anna Karin Nordin.
På Nordanstigs kommuns hemsida står att läsa
"Vår oceansimmerska Anna-Carin Nordin satte nytt världsrekord i kväll då hon simmade 1,6 km i 5-gradigt vatten på 31 minu
Måste passa på att uppmärksamma en riktig hårding här i byggden - Anna Karin Nordin.
På Nordanstigs kommuns hemsida står att läsa
"Vår oceansimmerska Anna-Carin Nordin satte nytt världsrekord i kväll då hon simmade 1,6 km i 5-gradigt vatten på 31 minu