Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Snart rodnar jag Oskar.
Å andra sidan kutar du ju ifrån de allra flesta på Funbeat. Plus från mig. 🙂
Förr var jag väl ej heller så pjåkig.

Tror de flesta som blivit bra nära så bra som möjligt utan sista lite våghalsiga försöket är de som varit mest

För mig:
Innan FIRST: Småskadad, ofta sjuk, löparknä (operation -03), Meniskskada -08 (operation -08). Började med FIRST efter rehabperioden.
Efter FIRST (eller under snarare): Noll skador på tre år. Sjuk en till två ggr per år (förkylning och/eller halso

Svårt att tolka vad du menar K-G. Hur som helst så står jag fast vid att man ska ta efter mycket av hur man tränade förr. Inte strikt efter ett program. Det ska vara inspirerande och kul. Leva i nuet och inte gå runt om dagarna och vänta med fasa inför nä

Jag tror att man kommer långt med tre löppass i veckan. Finns en blogg 4:30 - fart genom tillvaron av Staffan http://wwwfyraochtrettio-staffan.blogspot.com/, som jag följer. Han helt enkelt inte tid för mer än 3 (ibland 4) pass i veckan och han gör ok tid

Mats: det köper jag kanske.. att om man vill bli eliten(om man råkar ha förutsättningarna) så behövs nog fler än tre pass(å då visar det sig ju om man t.ex. har fysiska förutsättningarna att hålla för det också eller blir skadad mkt å inte "lyckas" pga av