Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:49Kessy.
Jag har skadat mig 2 gånger på löpning under nu 29 år.
Så vila är nog ej helfel - även flera dagar i veckan.
Kessy.
Jag har skadat mig 2 gånger på löpning under nu 29 år.
Så vila är nog ej helfel - även flera dagar i veckan.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:53Nu har aldrig mitt mål varit att ha minst löparskador, då hade jag nog valt en annan väg. 🙂 Antagligen noll löppass per vecka. Gärna snabba promenader eller lite cykling för hjärtats skull.
Men det värmer mig att du tycker mina skador var så roliga att
Nu har aldrig mitt mål varit att ha minst löparskador, då hade jag nog valt en annan väg. 🙂 Antagligen noll löppass per vecka. Gärna snabba promenader eller lite cykling för hjärtats skull.
Men det värmer mig att du tycker mina skador var så roliga att
Quote from Catharina Brattlin on 24 August 2011, 19:39Tog Du illa vid Dig Magnus, att Kessy nämnde Dina skador? Själv tycker jag att det är en stor sorg att behöva registrera rehab när allt man eg vill är att träna. Då gör man något galet. 🙁
Jag springer mellan två och tre pass i veckan. En bra vecka kans
Tog Du illa vid Dig Magnus, att Kessy nämnde Dina skador? Själv tycker jag att det är en stor sorg att behöva registrera rehab när allt man eg vill är att träna. Då gör man något galet. 🙁
Jag springer mellan två och tre pass i veckan. En bra vecka kans
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:48Ja, jag tycker kanske det inte är så snällt att skoja om andras skador. Löpning är skadedrabbat, och så gott som samtliga mina träningskompisar här på Funbeat har varit skadade i år. Registrera Rehab gör jag även när jag inte är skadad, så det ser jag ing
Ja, jag tycker kanske det inte är så snällt att skoja om andras skador. Löpning är skadedrabbat, och så gott som samtliga mina träningskompisar här på Funbeat har varit skadade i år. Registrera Rehab gör jag även när jag inte är skadad, så det ser jag ing
Quote from Catharina Brattlin on 24 August 2011, 19:58Visserligen skrev Kessy en smiley, men jag tror att hon lider med Dig precis lika mycket som jag. Och Dina träningskompisar. Tråkigt att vara skadad. Men ingen fjäder i hatten för att "alla" har varit det. Det tyder mer på annat?
Blir man skadad så är ju
Visserligen skrev Kessy en smiley, men jag tror att hon lider med Dig precis lika mycket som jag. Och Dina träningskompisar. Tråkigt att vara skadad. Men ingen fjäder i hatten för att "alla" har varit det. Det tyder mer på annat?
Blir man skadad så är ju
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:05Magnus: jag avsåg absolut inte att håna dig! Var en vänligt skämtsam kommentar, som väl mest innehöll en stillsam undrar om du kanske tränar lite för hårt och därav får skador. Fast det du skriver, så låter det ju inte så.. men det du skrev nu, kände jag
Magnus: jag avsåg absolut inte att håna dig! Var en vänligt skämtsam kommentar, som väl mest innehöll en stillsam undrar om du kanske tränar lite för hårt och därav får skador. Fast det du skriver, så låter det ju inte så.. men det du skrev nu, kände jag
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:08Hej!
Vad kul att FIRST uppmärksammas. Jag har själv satt mig in i boken och programmet (vilket tog ett tag att förstå allting) och tränat så gott jag hunnit efter maratonprogrammet. För mig fungerade det mycket bra. Jag slog pers med cirka 20 minuter och
Hej!
Vad kul att FIRST uppmärksammas. Jag har själv satt mig in i boken och programmet (vilket tog ett tag att förstå allting) och tränat så gott jag hunnit efter maratonprogrammet. För mig fungerade det mycket bra. Jag slog pers med cirka 20 minuter och
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:29Kessy.
Jag är liknande.
12 år fick jag ej idrotta på grund av lite väl många olyckor.
Tog mig ur så jag förstår Magnus och alla andra som skadar sig.Detta låter väl helfel, men tack vare alla mina skador så har jag peppar, peppar nu klarat mig i 29
Kessy.
Jag är liknande.
12 år fick jag ej idrotta på grund av lite väl många olyckor.
Tog mig ur så jag förstår Magnus och alla andra som skadar sig.
Detta låter väl helfel, men tack vare alla mina skador så har jag peppar, peppar nu klarat mig i 29
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:38Kessy, det är nog för att LL börjar närma sig som jag är ännu mer lättretlig än vanligt. (H). Inser nu att jag missförstod dig.
Som jag har skrivit innan, jag rekommenderar ingen att ligga så nära gränsen som jag gör. Snarare rekommenderar jag dem att bö
Kessy, det är nog för att LL börjar närma sig som jag är ännu mer lättretlig än vanligt. (H). Inser nu att jag missförstod dig.
Som jag har skrivit innan, jag rekommenderar ingen att ligga så nära gränsen som jag gör. Snarare rekommenderar jag dem att bö
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:56Kessy mfl>> Ni verkar inte fattar över huvudtaget vad Magnus reagerade på!? Det han reagerade på angående FIRST är att det är ingen skillnad mellan dennes och andras upplägg; 3 pass med kvalité och gärna något utfyllnadspass. Den enda skillnaden är att fa
Kessy mfl>> Ni verkar inte fattar över huvudtaget vad Magnus reagerade på!? Det han reagerade på angående FIRST är att det är ingen skillnad mellan dennes och andras upplägg; 3 pass med kvalité och gärna något utfyllnadspass. Den enda skillnaden är att fa