Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 17:13Formtoppning till Januaricupen?
Formtoppning till Januaricupen?
Quote from Charlotte Skoglund on 30 January 2009, 17:16försöker komma ut oberoende av årstid...bor så där lagom i landet(linköping) så oftast sätter inte kylan för svåra problem. Det jag tycker är värst är skittrista hösten då det är superskitigt o pissblött..........
inspirationen vad det gäller att cykla gå
försöker komma ut oberoende av årstid...bor så där lagom i landet(linköping) så oftast sätter inte kylan för svåra problem. Det jag tycker är värst är skittrista hösten då det är superskitigt o pissblött..........
inspirationen vad det gäller att cykla gå
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 17:17Du får köra med Avalo.
Du får köra med Avalo.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:17Kör CX under vintern och har dubbdäck på hela tiden. Visst det går lite tyngre men då har man ju något att se fram mot när man byter till racer i vår. Eftersom jag var med i onsdags på Hofvets kvällsträning från Farsta kan jag bara instämma att det inte b
Kör CX under vintern och har dubbdäck på hela tiden. Visst det går lite tyngre men då har man ju något att se fram mot när man byter till racer i vår. Eftersom jag var med i onsdags på Hofvets kvällsträning från Farsta kan jag bara instämma att det inte b
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 02:27Dubbdäck på crossen på vintern. Jag har inte den mentala styrkan som behövs för att stå ut med att cykla på trainer (var det inte mening att cykling skulle vara roligt...). Det kan vara segt med dubbdäck, särskilt när det inte är halt, utan bara grusigt,
Dubbdäck på crossen på vintern. Jag har inte den mentala styrkan som behövs för att stå ut med att cykla på trainer (var det inte mening att cykling skulle vara roligt...). Det kan vara segt med dubbdäck, särskilt när det inte är halt, utan bara grusigt,
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 10:06Dubbdäcken på i mitten av oktober. Tar bort de i april någon gång när vintern har gett sig 🙂 Blir bara cykling tor jobbet under vintern.
Ingen spinning för mig. Svettigt, mörk lokal och hög musik...dessutom kostar det pengar
Dubbdäcken på i mitten av oktober. Tar bort de i april någon gång när vintern har gett sig 🙂 Blir bara cykling tor jobbet under vintern.
Ingen spinning för mig. Svettigt, mörk lokal och hög musik...dessutom kostar det pengar
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 10:38Kul att vi bara verkar bli fler och fler som utnyttjar hela året med cykel. Enligt statistik från någon sån där statistikbyrå så har vintercyklandet mer än fördubblats på 5-10 år. Själv cyklar jag enkom T.o.r. jobbet vinterhalvåret. Blir 2 mil om dagen. N
Kul att vi bara verkar bli fler och fler som utnyttjar hela året med cykel. Enligt statistik från någon sån där statistikbyrå så har vintercyklandet mer än fördubblats på 5-10 år. Själv cyklar jag enkom T.o.r. jobbet vinterhalvåret. Blir 2 mil om dagen. N
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 11:03Självklart dubbdäck på båda hjulen. Även om en bakhjulssladd inte är lika förödande som en framhjulssladd, så handlar det om trygghet i svängar och också fäste när man ska driva sig framåt. Inte roligt att korsa en väg och inte få grepp till drivningen!
Självklart dubbdäck på båda hjulen. Även om en bakhjulssladd inte är lika förödande som en framhjulssladd, så handlar det om trygghet i svängar och också fäste när man ska driva sig framåt. Inte roligt att korsa en väg och inte få grepp till drivningen!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 11:15Dubbdäck är givet. Ett stalltips är elvärmesulor; de håller tårna tinade i många timmar!
Dubbdäck är givet. Ett stalltips är elvärmesulor; de håller tårna tinade i många timmar!
Quote from Berit Bengtson on 31 January 2009, 11:16michael örtengren undrade:
> Dubbdäck? Bara på bakhjulet eller på bägge hjulen?Skall du ha dubbdäck enbart på ett hjul är det på framhjulet.
En sladd med bakhjulet leder sällan till en olycka, men om framhjulet tappar greppet i en kurva........
Värm
michael örtengren undrade:
> Dubbdäck? Bara på bakhjulet eller på bägge hjulen?
Skall du ha dubbdäck enbart på ett hjul är det på framhjulet.
En sladd med bakhjulet leder sällan till en olycka, men om framhjulet tappar greppet i en kurva........
Värm