Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 11:19...blir de som för mig två veckor sedan. Man landar på isgatan och kanar vidare med näsan i diket på motsatt sida med 4 dm snö!
Rätt roligt när jag tänker på det i efterhand!
...blir de som för mig två veckor sedan. Man landar på isgatan och kanar vidare med näsan i diket på motsatt sida med 4 dm snö!
Rätt roligt när jag tänker på det i efterhand!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 11:20(numera kör jag heldubbat ¨på båda hjulen för övrigt)
(numera kör jag heldubbat ¨på båda hjulen för övrigt)
Quote from Charlotte Skoglund on 31 January 2009, 16:07tyvärr är det inte alltid så att det går att klämma tid dubbdäcken både fram o bak...
min ena cykel går det att klämma in däcket med då rullar det inte:-)
tyvärr är det inte alltid så att det går att klämma tid dubbdäcken både fram o bak...
min ena cykel går det att klämma in däcket med då rullar det inte:-)
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 16:18På min fixie har jag 40 mm Nokaindubbdäck med 240 dubb per däck! Då sitter man säkert även på isgata!
Funderar på att prova på hedens bandyarean, undrar om nån blir arg då?
På min fixie har jag 40 mm Nokaindubbdäck med 240 dubb per däck! Då sitter man säkert även på isgata!
Funderar på att prova på hedens bandyarean, undrar om nån blir arg då?
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 16:21Kalle, om dubben är hårda nog blir det snart plats i ramen... 😉
Kalle, om dubben är hårda nog blir det snart plats i ramen... 😉
Quote from Linnea Olsson on 31 January 2009, 16:26Jag bor i Skåne så det är cykla året runt som gäller. Till jobb 2-3 gånger i veckan på 46 km ToR. Cyklade ett pass på 65 km i går med kompisen, bara för att det är härligt att cykla och kul att träffas.
TT
Jag bor i Skåne så det är cykla året runt som gäller. Till jobb 2-3 gånger i veckan på 46 km ToR. Cyklade ett pass på 65 km i går med kompisen, bara för att det är härligt att cykla och kul att träffas.
TT
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 18:45Håkan: eftersom du tydligen är flink med lödkolven (till skillnad från mig) - har du nån gång testat att göra en elvärmd flaskhållare? Med ett neoprenskydd runt så borde det inte behövas särskilt mycket värme för att flaskan inte ska frysa.
Håkan: eftersom du tydligen är flink med lödkolven (till skillnad från mig) - har du nån gång testat att göra en elvärmd flaskhållare? Med ett neoprenskydd runt så borde det inte behövas särskilt mycket värme för att flaskan inte ska frysa.