Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 22:04@Peter
eller så glad att det endast blev en kvart sen.
@Peter
eller så glad att det endast blev en kvart sen.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 23:26Snitsigt Benny, skyll på någon annan. Det är den som säljer biljetterna som har ansvaret. Punkt slut, end of story.
Snitsigt Benny, skyll på någon annan. Det är den som säljer biljetterna som har ansvaret. Punkt slut, end of story.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 07:54Hur många kör iväg med bilen lite tidigare för att det är dåligt väder? Varför kan man inte acceptera att det tar längre tid att åka tåg då?
Persontågen är inte fria att välja hastighet eller att köra om framförvarande när man vill. Om tågledningen prio
Hur många kör iväg med bilen lite tidigare för att det är dåligt väder? Varför kan man inte acceptera att det tar längre tid att åka tåg då?
Persontågen är inte fria att välja hastighet eller att köra om framförvarande när man vill. Om tågledningen prio
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:38Vi organiserar samhället efter Bennys SJ-modell. På lunchrestaurangen fixar vi så att servitriserna vissa dagar måste krypa, kräla eller gå. Och för att gör vi det lite extra skoj genom att knyta ihop deras skosnören och låsa dörren från matsalen så de
Vi organiserar samhället efter Bennys SJ-modell. På lunchrestaurangen fixar vi så att servitriserna vissa dagar måste krypa, kräla eller gå. Och för att gör vi det lite extra skoj genom att knyta ihop deras skosnören och låsa dörren från matsalen så de
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 09:04Om inte SJ tycker att de behöver leverera den tjänst de marknadsför och tar betalt för, nämligen att transportera folk från A till B på utsatt avgångs- och ankomsttid, så bör de ändra affärsupplägget. T.ex. genom att inte publicera någon tidtabell alls.
Om inte SJ tycker att de behöver leverera den tjänst de marknadsför och tar betalt för, nämligen att transportera folk från A till B på utsatt avgångs- och ankomsttid, så bör de ändra affärsupplägget. T.ex. genom att inte publicera någon tidtabell alls.
Quote from Jonny Persson on 11 March 2012, 09:12Bennys SJ-modell?
Om lunchrestaurangen skulle bete sig dåligt skulle jag välja en annan restaurang nästa gång. Nu har jag inte råkat ut för några förseningar de gånger jag åkt med SJ men skulle dom missköta sig så att jag led av det skulle jag välja ett
Bennys SJ-modell?
Om lunchrestaurangen skulle bete sig dåligt skulle jag välja en annan restaurang nästa gång. Nu har jag inte råkat ut för några förseningar de gånger jag åkt med SJ men skulle dom missköta sig så att jag led av det skulle jag välja ett
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 11:25Det är inte Benny som har organiserat järnvägstrafiken i Sverige. Om man har några synpunkter på hur den bedrivs så föreslår jag att man skriver till sina riksdagsledamöter eftersom bollen framförallt ligger hos dem.
Vi har ju numera fri konkurrens på s
Det är inte Benny som har organiserat järnvägstrafiken i Sverige. Om man har några synpunkter på hur den bedrivs så föreslår jag att man skriver till sina riksdagsledamöter eftersom bollen framförallt ligger hos dem.
Vi har ju numera fri konkurrens på s
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 13:17Exakt Mackan, man skulle välja ett alternativ om det fanns. Men SJ är ju lite som Samhall, de får harva på oavsett hur de sköter sig. Det går inte att hitta alternativ i praktiken för annat än vissa pluttesträckor som Arlanda-City eller Malmö-Lund typ så
Exakt Mackan, man skulle välja ett alternativ om det fanns. Men SJ är ju lite som Samhall, de får harva på oavsett hur de sköter sig. Det går inte att hitta alternativ i praktiken för annat än vissa pluttesträckor som Arlanda-City eller Malmö-Lund typ så
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 14:34Man kan åka buss, dom brukar hålla tiden.
Man kan åka buss, dom brukar hålla tiden.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 14:40Är det SJ som sköter spåren, snöröjningen med mera?
Är det SJ som sköter spåren, snöröjningen med mera?