Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 20:08Jag föredrar att jogga en dansk mil eftersom jag är skåning och halvdansk så borde det vara ok ur rimlighetssynpunkt.
Jag föredrar att jogga en dansk mil eftersom jag är skåning och halvdansk så borde det vara ok ur rimlighetssynpunkt.
Quote from Catharina Brattlin on 21 October 2008, 20:14TACK, Christer! Det var det jag ville att Du skulle säga och jag ville höra! 😉
TACK, Christer! Det var det jag ville att Du skulle säga och jag ville höra! 😉
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2008, 20:22Om du är skåning och halvdansk är du alltså 1,5 personer.
Om du är skåning och halvdansk är du alltså 1,5 personer.
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2008, 20:23Och här är fler passande youtubeklipp: http://www.youtube.com/watch?v=n6w2tXAj0M4
Och här är fler passande youtubeklipp: http://www.youtube.com/watch?v=n6w2tXAj0M4
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 20:293000 meter hinder för oss cycklingar verkar vara något för mig.
3000 meter hinder för oss cycklingar verkar vara något för mig.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 21:38Skönt att du Christer nu har sagt det jag och många andra ville höra (t+)
Det har varit en bra diskussion detta tycker jag, och jag vill bara påpeka att definitionen på diskussion inte är att man nödvändigtvis måste ändra någons åsikt utan bara vädra och
Skönt att du Christer nu har sagt det jag och många andra ville höra (t+)
Det har varit en bra diskussion detta tycker jag, och jag vill bara påpeka att definitionen på diskussion inte är att man nödvändigtvis måste ändra någons åsikt utan bara vädra och
Quote from j sollerman on 22 October 2008, 15:05har vi redan avverkat ämnet? Jag har precis fått fram chipsen och väntar på att de ska dra igång här igen
har vi redan avverkat ämnet? Jag har precis fått fram chipsen och väntar på att de ska dra igång här igen
Quote from Catharina Brattlin on 22 October 2008, 15:13Kalle, diskussionen tog tydligen slut iom mitt inlägg. 🙂
Kalle, diskussionen tog tydligen slut iom mitt inlägg. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2008, 18:39Du menar det som är ovanför det här?
Isf har du fel - det här är ju efter!
Du menar det som är ovanför det här?
Isf har du fel - det här är ju efter!
Quote from Catharina Brattlin on 22 October 2008, 18:44Sorry, Christer! Alla kan ha fel ibland...så även jag! 😉
Tror dock att alla förstod "where the ending started".
Sorry, Christer! Alla kan ha fel ibland...så även jag! 😉
Tror dock att alla förstod "where the ending started".