Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:08Då får man inte avverka milen i 7:30-tempo.
Snopet om man sprungit milen på 1H 11 minuter.
Då får man inte avverka milen i 7:30-tempo.
Snopet om man sprungit milen på 1H 11 minuter.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:10Det var min tid på Tjurruset 😛 Shit, jag sprang aldrig loppet :O
Det var min tid på Tjurruset 😛 Shit, jag sprang aldrig loppet :O
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:10Jag läste en diskussion någonstans på nätet för ett tag sedan som berörde om alla skulle kunna springa 5 km. De flesta var ense om att alla nog skulle klara det om de fick hålla ett tempo som passade dom och deras förutsättning.
Jag tror nog också att al
Jag läste en diskussion någonstans på nätet för ett tag sedan som berörde om alla skulle kunna springa 5 km. De flesta var ense om att alla nog skulle klara det om de fick hålla ett tempo som passade dom och deras förutsättning.
Jag tror nog också att al
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:11Jag kan cykla en mil på 1:10 med punktering.
Jag kan cykla en mil på 1:10 med punktering.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:12Anders: Vilken flott gest!!! (t+)
Dyrt, men väldigt godhjärtat av dig!
Anders: Vilken flott gest!!! (t+)
Dyrt, men väldigt godhjärtat av dig!
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:14Jag skulle vilja se hur man springer 1 mil på ett år, du behöver inte göra dig dummare.... Att säga att någon som tar sig runt en mil joggandes eller springandes... inte gående alltså på någon tid, vilken tid som helst inte skulle räknas som att den kan s
Jag skulle vilja se hur man springer 1 mil på ett år, du behöver inte göra dig dummare.... Att säga att någon som tar sig runt en mil joggandes eller springandes... inte gående alltså på någon tid, vilken tid som helst inte skulle räknas som att den kan s
Quote from Olof Robertson on 20 October 2008, 21:19Det var inte längesen jag sprang milen på runt 70 minuter, dvs 1 h 10 min, och jag kan bara säga att gud nåde den som stått när jag kom "i mål" och sagt att jag inte hade sprungit en mil.
Det var inte längesen jag sprang milen på runt 70 minuter, dvs 1 h 10 min, och jag kan bara säga att gud nåde den som stått när jag kom "i mål" och sagt att jag inte hade sprungit en mil.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:21Pierre, jag håller med dig. jag var så mallig när jag sprang min första mil, om jag inte minns fel tog det mig 80 minuter och jag var helt slut efteråt men jag var så nöjd! Visst fanken räknades det för mig!
Pierre, jag håller med dig. jag var så mallig när jag sprang min första mil, om jag inte minns fel tog det mig 80 minuter och jag var helt slut efteråt men jag var så nöjd! Visst fanken räknades det för mig!
Quote from Catharina Brattlin on 20 October 2008, 21:22Pierre, väl talat! (t+)
Håller helt med.
Pierre, väl talat! (t+)
Håller helt med.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:26tack lady och sylvia, skönt att 2st som för övrigt brukar ha vettiga åsikter håller med mig i detta, det gör mig återigen troende på funbeat
tack lady och sylvia, skönt att 2st som för övrigt brukar ha vettiga åsikter håller med mig i detta, det gör mig återigen troende på funbeat