Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:29Glömde säga att jag för övrigt helt håller med Pierre i hans resonemang ovan. (t+)
Glömde säga att jag för övrigt helt håller med Pierre i hans resonemang ovan. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:31Jag kan personligen tycka att det ligger lite lågt med 10%, men om man kan få fram information om ungefär hur många som löper i sverige så kan man ju jämföra de siffrorna du fick i inlägget ovan.
Men det är klart, är undersökningen gjord i runners så är
Jag kan personligen tycka att det ligger lite lågt med 10%, men om man kan få fram information om ungefär hur många som löper i sverige så kan man ju jämföra de siffrorna du fick i inlägget ovan.
Men det är klart, är undersökningen gjord i runners så är
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:32Tycker det är självklart att alla tider ska räknas. Förutsatt att man som Pierre sa har sprungit joggat hela tiden och inte gått. (även om det är en otroligt bra start att blanda in promenader)
Tycker det är självklart att alla tider ska räknas. Förutsatt att man som Pierre sa har sprungit joggat hela tiden och inte gått. (även om det är en otroligt bra start att blanda in promenader)
Quote from Olof Robertson on 20 October 2008, 21:33Men jag tror inte en undersökning i Runners speglar samhället. Läser man Runners så borde man rimligen springa en hel del 🙂 Att då 37 % sprungit 10-21 km är ju rätt så väntat.
Hade varit intressant se en "mer oberoende" undersökning.
Men jag tror inte en undersökning i Runners speglar samhället. Läser man Runners så borde man rimligen springa en hel del 🙂 Att då 37 % sprungit 10-21 km är ju rätt så väntat.
Hade varit intressant se en "mer oberoende" undersökning.
Quote from Bjarne Lewin on 20 October 2008, 21:35håller också med Pierre.
håller också med Pierre.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:35"Maraton 29%" (+5% +1%)
Känns som en snäv grupp som har svarat!
"Maraton 29%" (+5% +1%)
Känns som en snäv grupp som har svarat!
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:35Lady.... vad gör man inte för att locka in folk i löpningens underbara värld... 😉
Fast jag tror inte någon av dom springer idag, vet inte ens om alla lever.
Lady.... vad gör man inte för att locka in folk i löpningens underbara värld... 😉
Fast jag tror inte någon av dom springer idag, vet inte ens om alla lever.
Quote from ellen olsson on 20 October 2008, 21:35Hur många som löper? Det borde vara exakt 0 av de som kan svara... 😉
Hur många som löper? Det borde vara exakt 0 av de som kan svara... 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 21:36PRO kan kolla det samtidigt som de tittar på matvarupriserna.
PRO kan kolla det samtidigt som de tittar på matvarupriserna.
Quote from Magnus Gelang on 20 October 2008, 21:36Fredrik: Springa tillsammans? Jag och mina barn eller? Haha nu har du sagt ditt roliga för idag 😀
Fredrik: Springa tillsammans? Jag och mina barn eller? Haha nu har du sagt ditt roliga för idag 😀