Quote from Guest on 14 February 2013, 08:01Vore intressant att veta. Skriv gärna varför ni äter det och vilken skillnad ni märker mot innan. Även hur länge ni ätit enl LCHF.
Vore intressant att veta. Skriv gärna varför ni äter det och vilken skillnad ni märker mot innan. Även hur länge ni ätit enl LCHF.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:11ät ugali och drick mjölk!
ät ugali och drick mjölk!
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:17Jag efterfrågade inte några kostråd! Läs frågan igen!
Jag efterfrågade inte några kostråd! Läs frågan igen!
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:34Löpare är ofta i hög grad måna om sin kropp och ställer därför inte upp på hypes som går stick i stäv med människans grundvarande biologiska konstitution.
Löpare är ofta i hög grad måna om sin kropp och ställer därför inte upp på hypes som går stick i stäv med människans grundvarande biologiska konstitution.
Quote from Inger Gustås on 14 February 2013, 09:10https://twitter.com/lisanorden/status/301684740564590592 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 09:55Jeg har stor fordel av LCHF, spesielt etter at jeg bare spiser FINDUS produkter. 😉
Jeg har stor fordel av LCHF, spesielt etter at jeg bare spiser FINDUS produkter. 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 10:20Hur många löpare som kör LCHF är nog svår att besvara 😉
Själv äter jag det inte. Får svårt att klara mig utan tillräckligt med kolhydrater då träningen blir lidande. Kör energi in-energi ut istället och det fungerar för mig.
Vad som passar för dig, LCHF
Hur många löpare som kör LCHF är nog svår att besvara 😉
Själv äter jag det inte. Får svårt att klara mig utan tillräckligt med kolhydrater då träningen blir lidande. Kör energi in-energi ut istället och det fungerar för mig.
Vad som passar för dig, LCHF
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 10:30lchf hit o dit och alla andra idiotiska kostprogram.
hade man sånt här på 70-80 talet?? tror inte det ..
ändå tränade man hårdare och sprang fortare.
skrota alla idiotiska kost dieter och ät riktig mat!!!!
lchf hit o dit och alla andra idiotiska kostprogram.
hade man sånt här på 70-80 talet?? tror inte det ..
ändå tränade man hårdare och sprang fortare.
skrota alla idiotiska kost dieter och ät riktig mat!!!!
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 11:12LCHF äter jag varje dag...LoveCarbHighFat... dvs jag äter det jag tycker är gott och gärna lite extra kolhydrater, det ger extra energi till kroppen och "konsekvensen" av det är att just kroppen orkar träna ytterligare lite till. Hur bra som helst! 🙂
LCHF äter jag varje dag...LoveCarbHighFat... dvs jag äter det jag tycker är gott och gärna lite extra kolhydrater, det ger extra energi till kroppen och "konsekvensen" av det är att just kroppen orkar träna ytterligare lite till. Hur bra som helst! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 12:23Vore ju intressant att höra hur LCHF:are kolhydratladdar :-).
Tränar man tillräckligt mycket behöver man knappast köra någon "bantardiet" som LCHF.
Vore ju intressant att höra hur LCHF:are kolhydratladdar :-).
Tränar man tillräckligt mycket behöver man knappast köra någon "bantardiet" som LCHF.