Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 13:31Jag är absolut ingen förespråkare för LCHF. Jag är bara nyfiken. Jonas Colting och Björn Ferry är förespråkare och jag funderar bara på om det är många här som hakat på! Hoppas inte det!
Jag är absolut ingen förespråkare för LCHF. Jag är bara nyfiken. Jonas Colting och Björn Ferry är förespråkare och jag funderar bara på om det är många här som hakat på! Hoppas inte det!
Quote from Christer Heinbäck on 14 February 2013, 13:33Jag äter lågkolhydratskost och har gjort i 1,5 år. Jag är ultralöpare och att träna upp min fettförbränning är av stor vikt.
Jag var också nyfiken och ville testa, gjorde det inte i bantningssyfte. Jag ville bilda mig en egen uppfattning om denna typ av
Jag äter lågkolhydratskost och har gjort i 1,5 år. Jag är ultralöpare och att träna upp min fettförbränning är av stor vikt.
Jag var också nyfiken och ville testa, gjorde det inte i bantningssyfte. Jag ville bilda mig en egen uppfattning om denna typ av
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 14:31Intressant läsning Sandra. Lite synd att folk alltid blir så hätska om det snackas om lågkolhydratkost. Många (MÅNGA!!) människor mår bäst av att ta bort snabba kolhydrater. Så även undertecknad. Har levt på lågkolhydratkost större delen av de senaste åre
Intressant läsning Sandra. Lite synd att folk alltid blir så hätska om det snackas om lågkolhydratkost. Många (MÅNGA!!) människor mår bäst av att ta bort snabba kolhydrater. Så även undertecknad. Har levt på lågkolhydratkost större delen av de senaste åre
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 14:33Finns det några studier på hur kroppen reagerar långsiktigt på en LCHF-diet? Alltså 10-20 år av LCHF.
Finns det några studier på hur kroppen reagerar långsiktigt på en LCHF-diet? Alltså 10-20 år av LCHF.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 14:49hur bra gick det ?
Ferry fick ju sluta med det och börja äta på riktigt igen för att kroppen inte orkade med att träna med den dieten.
hur bra gick det ?
Ferry fick ju sluta med det och börja äta på riktigt igen för att kroppen inte orkade med att träna med den dieten.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 14:53Colting kör kolhydrater under lopp enligt hans egen krönika. Dricker t.ex. coca cola.
Colting kör kolhydrater under lopp enligt hans egen krönika. Dricker t.ex. coca cola.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:05Colting är sponsrad av Red Bull.
Colting är sponsrad av Red Bull.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:13Inte längre, nu får han betala om han ska dricka Red Bull 🙂
Inte längre, nu får han betala om han ska dricka Red Bull 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:17Så med andra ord "is the myth busted"?
Eller finns det någon tävlingslöpare där ute som tar med sig smör istället för sportdryck på långlopp?
Så med andra ord "is the myth busted"?
Eller finns det någon tävlingslöpare där ute som tar med sig smör istället för sportdryck på långlopp?
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:25Sponsorerna börjar ställa krav på en livsstil som harmonierar med budskapet.
Sponsorerna börjar ställa krav på en livsstil som harmonierar med budskapet.