Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 10:28Tänk vad många det är som tränar många timmar med tanke på intaget. Glykogenen varar vanligtvis 1½-2 timmar om man har skött träning och kost.
Tänk vad många det är som tränar många timmar med tanke på intaget. Glykogenen varar vanligtvis 1½-2 timmar om man har skött träning och kost.
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 12:33Det verkar som att när "folk" går över till någon form av LCHF-diet så är det mat som innehåller mycket raffinerade kolhydrater som man tar bort. T ex kakor, bakelser, godis, snabbpasta/ris osv. Min fundering är, utan att lägga någon värdering i hur mycke
Det verkar som att när "folk" går över till någon form av LCHF-diet så är det mat som innehåller mycket raffinerade kolhydrater som man tar bort. T ex kakor, bakelser, godis, snabbpasta/ris osv. Min fundering är, utan att lägga någon värdering i hur mycke
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 20:22Många skulle må bättre av att träna lite mindre på att äta.
Många skulle må bättre av att träna lite mindre på att äta.
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 21:50Jag har börjat med LCHF sedan ett tag tillbaka.
Största vinsten är helt klart en lugnare mage. Fler fördelar är att sötsuget försvinner och att hungerkänslorna kommer långsammare.
Det som känns konstigt är att man bara behöver äta hälften så många per da
Jag har börjat med LCHF sedan ett tag tillbaka.
Största vinsten är helt klart en lugnare mage. Fler fördelar är att sötsuget försvinner och att hungerkänslorna kommer långsammare.
Det som känns konstigt är att man bara behöver äta hälften så många per da