Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:30Va? Måste de leva som de lär? Upprörande.
Va? Måste de leva som de lär? Upprörande.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 17:15Att Ferry och Colting inte klarar av sin träningsdos på LCHF betyder nog ingenting för de allra flesta här på Funbeat.
Om jag inte mådde bra i magen skulle jag också laborera med olika dieter för att hitta något som kanske fungerar.
Jag äter kött, grön
Att Ferry och Colting inte klarar av sin träningsdos på LCHF betyder nog ingenting för de allra flesta här på Funbeat.
Om jag inte mådde bra i magen skulle jag också laborera med olika dieter för att hitta något som kanske fungerar.
Jag äter kött, grön
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 18:37Kristina - (t+)(t+)(t+)
Kristina - (t+)(t+)(t+)
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 18:47Äter lågkolhydratskost (inte LCHF), nyttiga fetter istället för mättat som bacon, grädde etc. Fungerar bra för mig som behöver hålla mitt blodsocker i schack och märker ingen skillnad på träningen. 🙂
Äter lågkolhydratskost (inte LCHF), nyttiga fetter istället för mättat som bacon, grädde etc. Fungerar bra för mig som behöver hålla mitt blodsocker i schack och märker ingen skillnad på träningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 19:21Jag försöker träna upp fettförbränningen genom att träna till mig den, d.v.s. långa långpass på bara vatten. Men efter ett sånt pass ser jag det som en mänsklig rättighet att svulla både fett & snabba kolisar. Jag vet att cyklister framgångsrikt tränar sa
Jag försöker träna upp fettförbränningen genom att träna till mig den, d.v.s. långa långpass på bara vatten. Men efter ett sånt pass ser jag det som en mänsklig rättighet att svulla både fett & snabba kolisar. Jag vet att cyklister framgångsrikt tränar sa
Quote from Tini Kjellin on 14 February 2013, 20:09Har ätit LCHF liknande i kombination med främst styrketräning och gått ner 16 kilo. Därefter gått upp 6 kilo på lite drygt ett år. Nu tillbaka på en än mildare LCHF variant, läs jag fuskar mycket, för att åter gå ner de där sex extra kilona. Ser mig inte
Har ätit LCHF liknande i kombination med främst styrketräning och gått ner 16 kilo. Därefter gått upp 6 kilo på lite drygt ett år. Nu tillbaka på en än mildare LCHF variant, läs jag fuskar mycket, för att åter gå ner de där sex extra kilona. Ser mig inte
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 20:32"Vore ju intressant att höra hur LCHF:are kolhydratladdar."
Jag skulle tro på samma sätt som alla andra. Genom att käka kolhydrater.
Men varför ska man det, kan man undra?
"Man måste inte ladda med spagetti"
Tror han kan detta med att springa lite län
"Vore ju intressant att höra hur LCHF:are kolhydratladdar."
Jag skulle tro på samma sätt som alla andra. Genom att käka kolhydrater.
Men varför ska man det, kan man undra?
"Man måste inte ladda med spagetti"
Tror han kan detta med att springa lite län
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 20:36Det verkar vara många som har tränat för lite eller ätit för mycket. Annars så hade det inte varit så många kilo som skulle brännas.
Det verkar vara många som har tränat för lite eller ätit för mycket. Annars så hade det inte varit så många kilo som skulle brännas.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 21:11Det finns människor som ätit LCHF under lång tid. Man kan läsa om det på www.kostdoktorn.se. Personen som har ätit efter LCHF principen en lång tid heter Sten Sture Skaldeman.
Det finns människor som ätit LCHF under lång tid. Man kan läsa om det på http://www.kostdoktorn.se. Personen som har ätit efter LCHF principen en lång tid heter Sten Sture Skaldeman.
Quote from Catharina Brattlin on 14 February 2013, 21:12Jag äter inte heller LCHF, men äter nog mindre glutenhaltiga kolhydrater än snittet, skulle jag tro. Är ingen fan av vare sig bröd eller kakor/bullar och godis och glass äter jag knappt alls. Mitt "gottis" är feta ostar, salami, oliver, nötter och rött vi
Jag äter inte heller LCHF, men äter nog mindre glutenhaltiga kolhydrater än snittet, skulle jag tro. Är ingen fan av vare sig bröd eller kakor/bullar och godis och glass äter jag knappt alls. Mitt "gottis" är feta ostar, salami, oliver, nötter och rött vi