Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:56KitKat H:
Det är ju alldeles utmärkt med tre pass i veckan. Jag brukar springa varannan till var tredje dag...när jag har en liten grund att stå på.
Börjar man från scratch så kör man nog ganska lugnt var tredje dag tills man känner att man klarar av en
KitKat H:
Det är ju alldeles utmärkt med tre pass i veckan. Jag brukar springa varannan till var tredje dag...när jag har en liten grund att stå på.
Börjar man från scratch så kör man nog ganska lugnt var tredje dag tills man känner att man klarar av en
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 17:30Morgonjogg låter som en bra idé, då kan man ju köra nåt lättare pass på gymmet sen för skojs skull 🙂
Morgonjogg låter som en bra idé, då kan man ju köra nåt lättare pass på gymmet sen för skojs skull 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 12:52Jag avundas er som kan få det där med morgonjogg att fungera, Min kropp vägrar att utföra något arbete förens ett par timmar efter frukost.
Jag avundas er som kan få det där med morgonjogg att fungera, Min kropp vägrar att utföra något arbete förens ett par timmar efter frukost.
Quote from Urban Nilsson on 6 February 2009, 13:06Jonas: Jag var likadan i flera år. Förra året tvingade jag mig under en månad (tror jag att det var) och när jag första gången njöt av löpningen med soluppgången över Stockholms silhuett vann jag en stor seger.
Det tar ett tag att vänja kroppen, men efte
Jonas: Jag var likadan i flera år. Förra året tvingade jag mig under en månad (tror jag att det var) och när jag första gången njöt av löpningen med soluppgången över Stockholms silhuett vann jag en stor seger.
Det tar ett tag att vänja kroppen, men efte
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:50Nej, jag tror knappast att jag kommer lyckas att tvinga mig själv att göra något jag hatar under en hel månad. Applåder till dig som har en sådan vilja att du lyckades med det.
Ska man inte lyssna på sin kropp...vill den inte springa så får den låta bli
Nej, jag tror knappast att jag kommer lyckas att tvinga mig själv att göra något jag hatar under en hel månad. Applåder till dig som har en sådan vilja att du lyckades med det.
Ska man inte lyssna på sin kropp...vill den inte springa så får den låta bli
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 18:38Utomlands på tripp med min underbara hustru så joggar jag alltid en typ 6 - 12 km före frukost. Å ibland så inhandlar jag den äfvenledes efter fullgjord träning. I svedala så kan jag för allt i världen inte få på mig dojorna förän klockan är över 16.37...
Utomlands på tripp med min underbara hustru så joggar jag alltid en typ 6 - 12 km före frukost. Å ibland så inhandlar jag den äfvenledes efter fullgjord träning. I svedala så kan jag för allt i världen inte få på mig dojorna förän klockan är över 16.37...
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 00:05Jonas: Det går om man bara vill. Uthållighet tränar man också iom att du intar inte frukost förrän efter träning. Tänk på att frukosten smakar ännu bättre efteråt. Du behöver ju inte mer än att ta en ggn. i veckan och sedan öka på när det känns bra. Själv
Jonas: Det går om man bara vill. Uthållighet tränar man också iom att du intar inte frukost förrän efter träning. Tänk på att frukosten smakar ännu bättre efteråt. Du behöver ju inte mer än att ta en ggn. i veckan och sedan öka på när det känns bra. Själv