Quote from Elias Engqvist on 16 September 2011, 10:24Eftersom jag bott i Hjorthagen väldigt länge har jag springit många varv på den slingan. 12:12 är mitt rekord - det var c:a 25 år sen iofs 🙂
Eftersom jag bott i Hjorthagen väldigt länge har jag springit många varv på den slingan. 12:12 är mitt rekord - det var c:a 25 år sen iofs 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:11Vid första försöket så tog jag i lagom för att klara 13:00. Sedan kunde man fika på Ryttarbaren under fria fysen. Det stora flertalet spelade fotboll och annat ointressant.
Vid första försöket så tog jag i lagom för att klara 13:00. Sedan kunde man fika på Ryttarbaren under fria fysen. Det stora flertalet spelade fotboll och annat ointressant.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:11Men Polar är visst stora på hästsport. Lite intressant ändå att jämföra hur fort olika djur springer, häromdagen så funderade vi över sebrors fartprofil ... Träffade en whippet som enligt husse springer 500 m i taget, sedan vilar han nån minut och så spri
Men Polar är visst stora på hästsport. Lite intressant ändå att jämföra hur fort olika djur springer, häromdagen så funderade vi över sebrors fartprofil ... Träffade en whippet som enligt husse springer 500 m i taget, sedan vilar han nån minut och så spri
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:22Du kan vara hare(med hartass) så vi för tillförlitliga siffror.
Du kan vara hare(med hartass) så vi för tillförlitliga siffror.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:29Möjligen att alla i "lumpen" säger att de gör milen på 35. Jag pratade dock om yrkesmilitärer som GÖR milen på 35. Oavsett vad de säger.
Möjligen att alla i "lumpen" säger att de gör milen på 35. Jag pratade dock om yrkesmilitärer som GÖR milen på 35. Oavsett vad de säger.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:30Du menar Vänlige P?
Du menar Vänlige P?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:09Just fan, lumpen finns ju inte längre.
Just fan, lumpen finns ju inte längre.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:41Svårt att mäta när man är en halvtimme efter ...
Svårt att mäta när man är en halvtimme efter ...
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2011, 15:21Någon som har sett en ren springa rakt uppför ett fjäll! Mtp lutningen går det fruktansvärt fort!
Någon som har sett en ren springa rakt uppför ett fjäll! Mtp lutningen går det fruktansvärt fort!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:27Apropå åldersfaktorn inom sprint resp långdistans:
http://runningtimes.com/Article.aspx?ArticleID=22042&PageNum=1
Apropå åldersfaktorn inom sprint resp långdistans:
http://runningtimes.com/Article.aspx?ArticleID=22042&PageNum=1