Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:04LingLing: Låter om Holgersson det. Han är rätt aktiv tränare med LiU Elitidrott för orientering och löpning här på Campus Norrköping.
LingLing: Låter om Holgersson det. Han är rätt aktiv tränare med LiU Elitidrott för orientering och löpning här på Campus Norrköping.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:33CV: låter som att det kan vara han, men jag kommer faktiskt inte ihåg namnet alls, inte säker på om jag uppfattade det ... fick inte heller ut ngn lista med namn på de som föredragande och hade inget att anteckna med med mig - skulle ju springa 🙂
Han ve
CV: låter som att det kan vara han, men jag kommer faktiskt inte ihåg namnet alls, inte säker på om jag uppfattade det ... fick inte heller ut ngn lista med namn på de som föredragande och hade inget att anteckna med med mig - skulle ju springa 🙂
Han ve
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:02Holgersson är mycket vettig, både som mattelärare och som tränare efter vad jag har hört 😉
Holgersson är mycket vettig, både som mattelärare och som tränare efter vad jag har hört 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 00:24Ang 35 subbare och orienterare (sprungit mer än 6 tävlingar) gissar jag ca 300 i Sverige. Själv springer jag på 39 min och är just nu rankad 1477 (sverigelistan) och om jag tittar på en del namn bland de runt 300 så tror jag att många av dem gör under 35
Ang 35 subbare och orienterare (sprungit mer än 6 tävlingar) gissar jag ca 300 i Sverige. Själv springer jag på 39 min och är just nu rankad 1477 (sverigelistan) och om jag tittar på en del namn bland de runt 300 så tror jag att många av dem gör under 35
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 08:29Vilka program håller han matte på?
Vilka program håller han matte på?
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 10:53Som vanligt har vi för lite pengar. Om någon fixar en sponsor som ger 10 000 till alla (i Sverige bosatta, alt medborgare) män som går under 35 minuter, + 5 000 för varje minut ytterligare, och dubbelt upp till kvinnorna, så tror jag att vi kan få ett mil
Som vanligt har vi för lite pengar. Om någon fixar en sponsor som ger 10 000 till alla (i Sverige bosatta, alt medborgare) män som går under 35 minuter, + 5 000 för varje minut ytterligare, och dubbelt upp till kvinnorna, så tror jag att vi kan få ett mil
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 17:36Lisa Nordén är en av dom som inte finns på listan som klarar det. Minst 6 svenskor klarar det alltså 😉
Sen finns det nog ett par herrtriathleter som borde klara det oxå.Angående snabba löpningar av skidåkare har Therese Johaug sprungit 3000 på 9.02.
Lisa Nordén är en av dom som inte finns på listan som klarar det. Minst 6 svenskor klarar det alltså 😉
Sen finns det nog ett par herrtriathleter som borde klara det oxå.
Angående snabba löpningar av skidåkare har Therese Johaug sprungit 3000 på 9.02.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 17:39Då är det 7 km kvar.
Då är det 7 km kvar.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 17:44Hon kan hålla 3,41 fart sista 7 och klara det 😉
Hon kan hålla 3,41 fart sista 7 och klara det 😉
Quote from Jonny Persson on 15 January 2011, 17:48Angående Johaug så om det är det loppet jag tror det är så är det väl heller inte riktigt 3000 meter. Men bra springer hon i vilket fall som helst.
Angående Johaug så om det är det loppet jag tror det är så är det väl heller inte riktigt 3000 meter. Men bra springer hon i vilket fall som helst.