Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:21Och jo jag känner till att det finns olika sätt att knyta knutar på och jag kan göra råbandsknopar men när jag väl står där och knyter skorna glömmer jag bort att jag borde tänka på hur jag ska knyta och så får det bli som det blir. Väl knutet kommer jag
Och jo jag känner till att det finns olika sätt att knyta knutar på och jag kan göra råbandsknopar men när jag väl står där och knyter skorna glömmer jag bort att jag borde tänka på hur jag ska knyta och så får det bli som det blir. Väl knutet kommer jag
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:22Peter: Du har väl inga skosnören när du springer? 😉
Peter: Du har väl inga skosnören när du springer? 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:41Jenny: Tre slipsar, eller tre slipsknutar? 😉
Elin: Samma här, det går oftast på automatik när man knyter så man inte tänker på vad för knut man knyter.
Jenny: Tre slipsar, eller tre slipsknutar? 😉
Elin: Samma här, det går oftast på automatik när man knyter så man inte tänker på vad för knut man knyter.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:44Det gör det för mig med. Det blir rätt ändå. Det gäller bara att träna in automatiken på rätt ledd ;).
Det gör det för mig med. Det blir rätt ändå. Det gäller bara att träna in automatiken på rätt ledd ;).
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:46Jag är feltränad. Men idag ansträngde jag mig faktiskt och såg till att knyta skorna rätt när jag skulle springa hem. 😀
Jag är feltränad. Men idag ansträngde jag mig faktiskt och såg till att knyta skorna rätt när jag skulle springa hem. 😀
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:53Sade aldrig vilken knut det brukar bli. 😉
Men jag brukar oftast knyta dubbelknut ändå (mina skosnören är på flera av mina skor för långa).
Sade aldrig vilken knut det brukar bli. 😉
Men jag brukar oftast knyta dubbelknut ändå (mina skosnören är på flera av mina skor för långa).
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:29Pålstek med lingonsylt och kokt potatis smakar alltid mumma....!?
Jag har sagt det förut å säger det igen....skaffa skor som ni inte behöver knyta...jag joggar typ 5 km utan att knyta. Å knyt ALDRIG sk dubbelknut för då får ni ett helvete når den där sten
Pålstek med lingonsylt och kokt potatis smakar alltid mumma....!?
Jag har sagt det förut å säger det igen....skaffa skor som ni inte behöver knyta...jag joggar typ 5 km utan att knyta. Å knyt ALDRIG sk dubbelknut för då får ni ett helvete når den där sten
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:40Johan: Jag har tre slipsar och kan (eller har kunnat :-() två slipsknutar. 😉
Johan: Jag har tre slipsar och kan (eller har kunnat :-() två slipsknutar. 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 22:16Tro det eller ej, men jag knyter inte mina skor bara när jag ska ut och springa, utan även annars.
Tro det eller ej, men jag knyter inte mina skor bara när jag ska ut och springa, utan även annars.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 22:19.....annorledes......ska det väl vara Fredrik?!
.....annorledes......ska det väl vara Fredrik?!