Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 16:43Jag har alltså tränat regelbundet 3 ggr i veckan i tre månader och jag tycker att det känns mycket bra i kroppen. Ingen av passen har varit löpning men nu vill jag ju addera 1 pass i veckan.
Och HELT otränad var jag ju inte från början, man får tänka på
Jag har alltså tränat regelbundet 3 ggr i veckan i tre månader och jag tycker att det känns mycket bra i kroppen. Ingen av passen har varit löpning men nu vill jag ju addera 1 pass i veckan.
Och HELT otränad var jag ju inte från början, man får tänka på
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 17:14Ja, det låter bra!
Börja med att jogga eller jogga/gå 30 minuter om du kan göra det utan problem, och öka gradvis tills du springer kanske 8 km. Tillsammans med den andra konditionsträningen kommer det att göra att du kan springa Vårruset på en tid som du
Ja, det låter bra!
Börja med att jogga eller jogga/gå 30 minuter om du kan göra det utan problem, och öka gradvis tills du springer kanske 8 km. Tillsammans med den andra konditionsträningen kommer det att göra att du kan springa Vårruset på en tid som du
Quote from Håkan Öhling on 1 February 2008, 22:26Karin och Kicki, det handlar lite om hur mycket man är beredd att plåga sig också. Man blir helt slut, men det går faktiskt att öka farten då också... Om man nu inte vill se snygg ut när man kommer i mål... 😉
Karin och Kicki, det handlar lite om hur mycket man är beredd att plåga sig också. Man blir helt slut, men det går faktiskt att öka farten då också... Om man nu inte vill se snygg ut när man kommer i mål... 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 February 2008, 14:42haha, se snygg ut vid målgång.... Vad ska det vara bra för? (H) Man ser nog ändå inte så snygg ut efter ett löppass / en tävling... om man tar i ordentligt vill säga 🙂 helst ska svetten rinna som genom en vidöppen kran ju 😉 haha
haha, se snygg ut vid målgång.... Vad ska det vara bra för? (H) Man ser nog ändå inte så snygg ut efter ett löppass / en tävling... om man tar i ordentligt vill säga 🙂 helst ska svetten rinna som genom en vidöppen kran ju 😉 haha
Quote from Karolina Bergsten on 4 February 2008, 10:18Torbjörn, vi kanske definierar "problem" lite olika 😉
Torbjörn, vi kanske definierar "problem" lite olika 😉