Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 15:40Ingen modd längre - bara djupsnö överallt 🙂
Ingen modd längre - bara djupsnö överallt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 16:45Trevligt att få vara idol för en dag 🙂 tack Elin
Det var väl lite det jag hoppades på, att inspirera någon att se förbi det där jobbiga motståndet och se det roliga i det hela. Så kallat skitväder och skitunderlag gör träningen till små äventyr och sjä
Trevligt att få vara idol för en dag 🙂 tack Elin
Det var väl lite det jag hoppades på, att inspirera någon att se förbi det där jobbiga motståndet och se det roliga i det hela. Så kallat skitväder och skitunderlag gör träningen till små äventyr och sjä
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 16:52Shiro verkar klara sig utmärkt.
Shiro verkar klara sig utmärkt.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 17:48Kanon Micke! Jag är både impad och inspirerad. Tack! (t+)
Om det nu bara slutar blåsa halv storm här uppe så ska jag och min fyrfota vän (en boxer) och kanske även min fyrhovade dito följa ditt exempel imorgon! 🙂
Kanon Micke! Jag är både impad och inspirerad. Tack! (t+)
Om det nu bara slutar blåsa halv storm här uppe så ska jag och min fyrfota vän (en boxer) och kanske även min fyrhovade dito följa ditt exempel imorgon! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 19:04Mikael: Tack för en härlig film!
Var själv ute på snöpuls idag, både kul och nyttigt. Faktiskt kan det vara rätt skönt! Jag brukar se fram emot vinterlöpningen varje år. En runda i nysnö med lite sol kan vara minst lika härligt som vilken sommardag som h
Mikael: Tack för en härlig film!
Var själv ute på snöpuls idag, både kul och nyttigt. Faktiskt kan det vara rätt skönt! Jag brukar se fram emot vinterlöpningen varje år. En runda i nysnö med lite sol kan vara minst lika härligt som vilken sommardag som h
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 20:29Tack Mikael, underbar film. Ska ut i morgon (söndag=terräng), ska bli görkul 🙂 Gillar snö men inte modd.
Tack Mikael, underbar film. Ska ut i morgon (söndag=terräng), ska bli görkul 🙂 Gillar snö men inte modd.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:25Jag bugar djupt för alla som uppskattar och inspireras av min lilla äventyrsfilm. Känns kul, tack och tack igen (t+)
Visst är det underbart att möta motstånd som detta, man blir hur barnsligt lycklig som helst. Hypereffektiv träning för både kropp och sj
Jag bugar djupt för alla som uppskattar och inspireras av min lilla äventyrsfilm. Känns kul, tack och tack igen (t+)
Visst är det underbart att möta motstånd som detta, man blir hur barnsligt lycklig som helst. Hypereffektiv träning för både kropp och sj
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:39Vilken himla fin löparkompis du har!
Vilken himla fin löparkompis du har!
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 22:31Micke, säger bara: mycket starkt att löpa 7,5 km i den snön! Blev ruggit inspirerad och ska nog ta ett pass imon 🙂 och förresten, din hund har rätt bra kondis han med:)
Micke, säger bara: mycket starkt att löpa 7,5 km i den snön! Blev ruggit inspirerad och ska nog ta ett pass imon 🙂 och förresten, din hund har rätt bra kondis han med:)
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 22:49Tack Mikael för videolänken! Jag som satt och bävade inför morgondagens långpass på nästan 2 mil i snöovädret, men nu är jag väldigt motiverad att springa imorgon! En kvick hund som sällskap hade inte heller varit fel! Snön är ju härlig, bara man har rätt
Tack Mikael för videolänken! Jag som satt och bävade inför morgondagens långpass på nästan 2 mil i snöovädret, men nu är jag väldigt motiverad att springa imorgon! En kvick hund som sällskap hade inte heller varit fel! Snön är ju härlig, bara man har rätt