Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur mycket modd står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Vit snö är ok. baige, brun och gul är ej kul. 🙂

Man behöver inte äta all snö man ser.

Spring som Dr. Romanov lär ut.Jag halkar betydligt mindre om jag springer som Romanov förespråkar. Men jag undviker att springa intervaller och är vägarna snötäckta kan man ju jogga 4:30 utan problem. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=62

Precis kommit in efter 1.5km grävande genom 2-4dm nysnö. Det var bland det värsta jag varit med om. Avbrött passet och tog en promenad till Konsum och handlade. Tråkigt att bära hem två fulla matkassar 1.5km i samma tråkiga snö. Skulle enligt yr.no komma

Ät gul snö, det kan vara punsch!

Fy f*n! Har precis skottat bort ca 50cm snö från taket. Springa ute har jag gett upp för länge sedan -det blir band ett tag till.

Det är ju helt fantastiskt vad pose kan göra! Nu skall man luras att tro att om man fokuserar på att sparka sig själv i rump

Sprang i 20 cm nysnö i Änggårdsbergen i morse- var den jobbigaste löpning jag någonsin varit med om!
Fast det kanske är bra träning- måste väl vara så att man aktiverar andra muskler när man måste trava fram som en häst?

Jag kan se årets midsommarstång framför mig, i meterdjup snö hoppar vi som små grodor.

Det kan bli riktitgt bra träning.

Vaknade klockan 6 i morse, vad det nu skulle vara bra för när jag är ledig. Nåväl, är man ledig kan man somna om när man känner för det.

När jag tittade ut kände jag instinktivt en oemotståndlig lust att ge mig ut. Drack lite kaffe och bläddrade i GP, se

Haha Mikael du är min idol för dagen, du har just inspirerat mig inför morgondagens löparrunda och dessutom bjudit på dagens skratt. 🙂 Synd att jag inte har skog här utan bara massa öppna fält, drivorna blåser ihop och når mig upp till armhålorna men i