Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 23:50Sa David som enligt egen utsago inte sprungit sedan sjätte klass...
Sa David som enligt egen utsago inte sprungit sedan sjätte klass...
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 05:24Ja 60 meter...
Edit lade till tråden som förvirrade menigheten.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=642168
Ja 60 meter...
Edit lade till tråden som förvirrade menigheten.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=642168
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 12:37Vägarna må vara moddiga och dana men i skogen är det fortfarande lättlöpt och fint. Speciellt i Mölndals stad (pärlor som Sandsjöbacka, Änggårdsbergen och gissningsvis även Gunneboterrängen). Vill man bedriva fartträning får man nog däremot pallra sig upp
Vägarna må vara moddiga och dana men i skogen är det fortfarande lättlöpt och fint. Speciellt i Mölndals stad (pärlor som Sandsjöbacka, Änggårdsbergen och gissningsvis även Gunneboterrängen). Vill man bedriva fartträning får man nog däremot pallra sig upp
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 13:39Idag blev det nyplogade vägar. Var ute och testa bar asfalt, det kändes som man flög fram.
Jag älskar snö men nu ser även jag fram mot att springa på barmark.Detta med modden är ett I-landsproblem.
Idag blev det nyplogade vägar. Var ute och testa bar asfalt, det kändes som man flög fram.
Jag älskar snö men nu ser även jag fram mot att springa på barmark.
Detta med modden är ett I-landsproblem.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 14:15Njae. Skulle kunna vara ett U-landsproblem i länder med mycket snö. 🙂
Njae. Skulle kunna vara ett U-landsproblem i länder med mycket snö. 🙂
Quote from Christina Widén on 19 February 2010, 19:26känner just nu att jag inte står ut med någon modd alls mer! Snöandet tar ju aldrig slut 🙂
känner just nu att jag inte står ut med någon modd alls mer! Snöandet tar ju aldrig slut 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:00Det er ikke meget bedre i Helsinki eller rettere i Esbo hvor jeg bor. Har lige løbet 8 km i hård modvind, minus 14 grader, 5 cm nyfalden sne oven på al det der allerede er (det skal blive snestorm i morgen så ingen orker at rydde nu...), sne der fyger lig
Det er ikke meget bedre i Helsinki eller rettere i Esbo hvor jeg bor. Har lige løbet 8 km i hård modvind, minus 14 grader, 5 cm nyfalden sne oven på al det der allerede er (det skal blive snestorm i morgen så ingen orker at rydde nu...), sne der fyger lig
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:06Idag var fan det värsta jag varit med om, slirigt i kubik!
I Göteborg tycker jag att det bästa (eller ska man säga minst sämsta?) stället är Slottsskogen, där har det varit okej hela vintern. Och inga störiga oförstående bilister.
Några andra bra Gbg-t
Idag var fan det värsta jag varit med om, slirigt i kubik!
I Göteborg tycker jag att det bästa (eller ska man säga minst sämsta?) stället är Slottsskogen, där har det varit okej hela vintern. Och inga störiga oförstående bilister.
Några andra bra Gbg-t
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 23:21För två år sedan provade jag löpband, det värsta som människan uppfunnit. Supertrist, ...
men nu går det inte att springa ute utan att få känning av gubbvad.
Vad fint det är med utsikt ifrån löpbandet 😉
För två år sedan provade jag löpband, det värsta som människan uppfunnit. Supertrist, ...
men nu går det inte att springa ute utan att få känning av gubbvad.
Vad fint det är med utsikt ifrån löpbandet 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 00:56Jag brukar ställa mig på bandet längst bak;)
(Sa han med en räv bakom örat)
Jag brukar ställa mig på bandet längst bak;)
(Sa han med en räv bakom örat)