Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur mycket modd står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Jag temporäknar inte alls i det här j-a underlaget - är nöjd när jag överhuvudtaget tar mig ut och kasar som det är nu. Skiter i tempot alltså. 🙂

Var det så han gjorde.
Undra hur det funkar med fotpod. Får den spel totalt eller?

Jag tänker inte så mycket på tempot heller, verkar rätt meningslöst. Går på känsla, behagligt, lite tuffare och fy bubblantempo. Sen får det bli som det blir.

Var ute 8,5 km alldeles nyss med dubbat uppe på nyplogat & välpressat = helt underbart!

Korsade några bilöverfarter och där var den - den ryslige, lede, fruktade & fruktansvärde modden - som om en lantbrukare hade lättat på skittunnan med en halv kubik.

Underlaget suger hejdlöst i mölndal just nu. Bara att bita i det sura äpplet och spinga på band.. :@

Imorgon ser det ju inte ut att bli bättre direkt :@:@:@:@:@:@

G-man, jag var ute en liten sväng förut. Det är som att springa i en blandning av socker och potatismjöl. Intervallerna på fredag lär bli på löpband.

Äsch - det är inte snön eller modden det är fel på. Problemet är att ni prompt ska springa i tid och otid 🙂

Jag tycker den här vintern är fin. Sextionde dagen i dag.

Lena: Vi ses i modden på lördag..... Så får vi se hur fint det ter sig efter några varv! 😀

Socker o potatismjöl är grunden för högintensiva intervaller.

Du håller på ute? Jag har ju kämpat på hela vintern med just motivationen att det här måste bli ännu bättre träning. Får se hur det ser ut efter morgondagens moddpåfyllnad.