Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 15:39Brukar vara hopplös optimist, men nu räcker det f-nimej!
...och mer faller från himlen i detta nu... Får väl införskaffa ett par broddar till Gbg-varvet för den här skiten blir vi nog aldrig av med känns det som...:-(Lappmögel var nog den roligaste besk
Brukar vara hopplös optimist, men nu räcker det f-nimej!
...och mer faller från himlen i detta nu... Får väl införskaffa ett par broddar till Gbg-varvet för den här skiten blir vi nog aldrig av med känns det som...:-(
Lappmögel var nog den roligaste besk
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 17:34Fredrik: Jag var ute för en stund sen, blött och slask mellan moddträsken. Kanske vår? Om vi har tur så kanske det är borta till varvet men s-tan va blött det lär bli...
Fredrik: Jag var ute för en stund sen, blött och slask mellan moddträsken. Kanske vår? Om vi har tur så kanske det är borta till varvet men s-tan va blött det lär bli...
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:44Man hade ju precis börjat vänja sej och så kommer det ÄNNU mera snö.... Dessutom tycker jag att många cykel/gång banor i Gbg är så knöggliga o isiga att jag springer på bilbanan. Nån som håller med?
Man hade ju precis börjat vänja sej och så kommer det ÄNNU mera snö.... Dessutom tycker jag att många cykel/gång banor i Gbg är så knöggliga o isiga att jag springer på bilbanan. Nån som håller med?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:49Göteborg har jag ingen erfarenhet, men det är likadant i Stockholm. Och ja - jag springer i vägbanan så mycket jag kan.
Göteborg har jag ingen erfarenhet, men det är likadant i Stockholm. Och ja - jag springer i vägbanan så mycket jag kan.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:50Mölndalsvägen var bra. Krokslätt helt vidrig. Knöggel, is och modd i en salig blandning. Tror inte dom skottat trottoarerna en gång där i vinter. Fick lite sura blickar av en bilist men vad ska man göra? Har reflexväst trotts att det var ljust fortfarande
Mölndalsvägen var bra. Krokslätt helt vidrig. Knöggel, is och modd i en salig blandning. Tror inte dom skottat trottoarerna en gång där i vinter. Fick lite sura blickar av en bilist men vad ska man göra? Har reflexväst trotts att det var ljust fortfarande
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 19:45Absolut, jag lånar de många gånger snöfria bilvägarna. Jag tänker mig att bilisterna gärna vill dela med sig.
Absolut, jag lånar de många gånger snöfria bilvägarna. Jag tänker mig att bilisterna gärna vill dela med sig.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 20:47Skulle gärna ut och springa i modd! Har hälsporre - just nu...
Skulle gärna ut och springa i modd! Har hälsporre - just nu...
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 08:58Ni borde flytta längre norrut över vintern. Där jag bor (södraste Dalarna) plogas det, men inte så att all snön är borta, sen saltar och sandar man INTE. Resultat - en hårdpackad, plan yta med lite svikt i. PERFEKT underlag att springa på med broddar och
Ni borde flytta längre norrut över vintern. Där jag bor (södraste Dalarna) plogas det, men inte så att all snön är borta, sen saltar och sandar man INTE. Resultat - en hårdpackad, plan yta med lite svikt i. PERFEKT underlag att springa på med broddar och
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:31Åh, avund.
Åh, avund.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:51Sluta klaga skaffa en spark istället 😉
Sluta klaga skaffa en spark istället 😉