Quote from Elias Engqvist on 16 February 2010, 08:50Sylvia: Snörningen? Eller har du en fotpod på högerdojan?
Sylvia: Snörningen? Eller har du en fotpod på högerdojan?
Quote from Catharina Brattlin on 16 February 2010, 09:44Christer, nej, ingen fotpod (har ju en 305:a) och snörningen är som den brukar vara.
Jag tror, om nu en lekman få tro, att det är nån sena på framfoten som har blivit lite inflammerad. Dels pga all j-vla moddlöpningn, och dels pga att jag har ökat dista
Christer, nej, ingen fotpod (har ju en 305:a) och snörningen är som den brukar vara.
Jag tror, om nu en lekman få tro, att det är nån sena på framfoten som har blivit lite inflammerad. Dels pga all j-vla moddlöpningn, och dels pga att jag har ökat dista
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 10:36Mera moddknän.
Mera moddknän.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 11:17Moddfot är i högsta grad en realitet.
I mitt fall yttrar den sig som en smärta på fotens utsida, nedanför knölen.
Säkerligen orsakad av för stora fotledsflexar i sidled tillföljd av modden.
Springer i lunartrainer (=ankfot) för att liksom "moddplana" fram
Moddfot är i högsta grad en realitet.
I mitt fall yttrar den sig som en smärta på fotens utsida, nedanför knölen.
Säkerligen orsakad av för stora fotledsflexar i sidled tillföljd av modden.
Springer i lunartrainer (=ankfot) för att liksom "moddplana" fram
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 11:31Jag har knäont på mornar, linkar till jobbet. Efter ett tag går det över. Samma när jag ska ut och springa, ont på utsidan av knät i 2-3 km, sen kan jag springa på. Tror det beror på modden. Moddknä?
Jag har knäont på mornar, linkar till jobbet. Efter ett tag går det över. Samma när jag ska ut och springa, ont på utsidan av knät i 2-3 km, sen kan jag springa på. Tror det beror på modden. Moddknä?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:02Allvarligt talat så tror jag det blivit fler löparrelaterade skavanker den här vintern, beroende på underlaget. Vi är väldigt många som inte alls är vana vid så här besvärligt underlag så här länge - och vill ju springa ändå. Anspänningen vid löpningen +
Allvarligt talat så tror jag det blivit fler löparrelaterade skavanker den här vintern, beroende på underlaget. Vi är väldigt många som inte alls är vana vid så här besvärligt underlag så här länge - och vill ju springa ändå. Anspänningen vid löpningen +
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:12Springer normalt mer på skogsstigar och lera. Det blir halt på ett annat sätt. Tror också att det är underlaget jag inte är van vid. Göteborg brukar inte ha snö mer än nån dag ibland.
Springer normalt mer på skogsstigar och lera. Det blir halt på ett annat sätt. Tror också att det är underlaget jag inte är van vid. Göteborg brukar inte ha snö mer än nån dag ibland.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:13Jag har halkljumske.
Jag har halkljumske.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:33jag är insnöad 🙂 fast det kanske inte är årstidsrelaterat för min del 🙂
jag är insnöad 🙂 fast det kanske inte är årstidsrelaterat för min del 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:29Jag har moddvad. Är sjukt stel och öm i vaderna av modden och snön...med is under.
Jag har moddvad. Är sjukt stel och öm i vaderna av modden och snön...med is under.