Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 14:35Friidrottens hus i eftermiddag för mig med. Är där vid 16.00.
Friidrottens hus i eftermiddag för mig med. Är där vid 16.00.
Quote from Magnus Gelang on 29 January 2010, 15:36Ni skriver om friidrottens hus,,,,måste man vara medlem i en friidrottsförening för att få träna på ert friidrottens hus? Eller får vem som helst gå dit?
Ni skriver om friidrottens hus,,,,måste man vara medlem i en friidrottsförening för att få träna på ert friidrottens hus? Eller får vem som helst gå dit?
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 15:47Vi har fått ett par decimeter nysnö nu, men tack vare kanonbra snöröjning så kan man ju fortfarande springa ovanpå ett hårdpackat superbra lager snö.
Ni får skicka era snöröjare på kurs till Dalarna, tycker jag! (t+)
Vi har fått ett par decimeter nysnö nu, men tack vare kanonbra snöröjning så kan man ju fortfarande springa ovanpå ett hårdpackat superbra lager snö.
Ni får skicka era snöröjare på kurs till Dalarna, tycker jag! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 15:52Jessie, där sa du ett sant ord. Idag sprang jag på perfekt plogade gångvägar i Falun. Skillnaden mot Huddinge och Solna är rätt enorm. Situationen i 08 börjar likna den i England, man tror man har ett Medelhavsklimat 🙂
Jessie, där sa du ett sant ord. Idag sprang jag på perfekt plogade gångvägar i Falun. Skillnaden mot Huddinge och Solna är rätt enorm. Situationen i 08 börjar likna den i England, man tror man har ett Medelhavsklimat 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 20:22bullen: Vem som helst får gå dit, men det kostar 80kr om man är medlem i en GFIF-ansluten förening. Annars kostar det 100kr. (Eller så löser man ett säsongskort.)
Tror jag såg G-man lite kort. I övrigt fick man armbåga sig fram mellan Yannick, Emma, R
bullen: Vem som helst får gå dit, men det kostar 80kr om man är medlem i en GFIF-ansluten förening. Annars kostar det 100kr. (Eller så löser man ett säsongskort.)
Tror jag såg G-man lite kort. I övrigt fick man armbåga sig fram mellan Yannick, Emma, R
Quote from Magnus Gelang on 29 January 2010, 21:17Aha, tack för svar 🙂
Aha, tack för svar 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 21:49Va, var Oskar där? Han måste kommit ungefär när jag gick då. Synd, skulle vart kul att träffa honom igen och snacka kenyaminnen 🙂 Får se om jag kan haffa honom på jobbet istället.
Va, var Oskar där? Han måste kommit ungefär när jag gick då. Synd, skulle vart kul att träffa honom igen och snacka kenyaminnen 🙂 Får se om jag kan haffa honom på jobbet istället.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:08Måste bara återupväcka denna tråd.
Förr brottades man med gubbvad, i vinter är det moddfot som gäller.
Nu är underlaget verkligen pissigt, åtminstone här i Åkersberga.
Måste bara återupväcka denna tråd.
Förr brottades man med gubbvad, i vinter är det moddfot som gäller.
Nu är underlaget verkligen pissigt, åtminstone här i Åkersberga.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:53Nä, fyy faaaan. Fortfarande kallt och nu väntas en decimeter till i götet på torsdag. Misär 🙁
Nä, fyy faaaan. Fortfarande kallt och nu väntas en decimeter till i götet på torsdag. Misär 🙁
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2010, 21:04Moddfot 🙂
Annars är inte snön det värsta problemet tycker jag utan då dom sandar på hård fin snö - det är då det blir modd-helvete av alltihopa...
Jag har aldrig sprungit så mycket inomhus som i år. Jag hatar modd!
Moddfot 🙂
Annars är inte snön det värsta problemet tycker jag utan då dom sandar på hård fin snö - det är då det blir modd-helvete av alltihopa...
Jag har aldrig sprungit så mycket inomhus som i år. Jag hatar modd!