Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:21Hos mig idag så är det snöstorm. Snön formligen vräker ned och lite blåst på det. Dagens löprunda genomfördes i dessa utmärkta förhållanden. Ca 3 dec snö att springa i.
Det var ju lite jobbigare än vanligt med kändes kanon och härligt. Visst finns det bä
Hos mig idag så är det snöstorm. Snön formligen vräker ned och lite blåst på det. Dagens löprunda genomfördes i dessa utmärkta förhållanden. Ca 3 dec snö att springa i.
Det var ju lite jobbigare än vanligt med kändes kanon och härligt. Visst finns det bä
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:20Lars -vilken planet befinner du dig på? Vi har ju 20cm modd och snöblandat regn!
Lars -vilken planet befinner du dig på? Vi har ju 20cm modd och snöblandat regn!
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:27Ja, visst låter det illa? Jag bävade inför dagens lunchpass. Men springer man i uppkörda bilspår och får vinden i ryggen, är det inte så farligt.
Ja, visst låter det illa? Jag bävade inför dagens lunchpass. Men springer man i uppkörda bilspår och får vinden i ryggen, är det inte så farligt.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:46Idag behöver man gummistövlar om vill springa i Göteborg
Idag behöver man gummistövlar om vill springa i Göteborg
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:46Sluta gnäll nu, ut & bygg snögubbar istället! Seså!:D
BILD:http://i46.tinypic.com/es0pcx.jpg
Sluta gnäll nu, ut & bygg snögubbar istället! Seså!:D
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:00Eh! Jag kom av mig lite nu,kul att se att du varit produktiv i dag Manne!
Vart tog växthuseffekten vägen?
Eh! Jag kom av mig lite nu,kul att se att du varit produktiv i dag Manne!
Vart tog växthuseffekten vägen?
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:31Vi tror inte fel om denna vintern, det är kallaste januarimånaden på 23 år och kallare blir det i februari...
Allt enligt Rapport igår.
Vi tror inte fel om denna vintern, det är kallaste januarimånaden på 23 år och kallare blir det i februari...
Allt enligt Rapport igår.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 19:19-30 och snöstorm då jag bytte om, jo det kändes allt lite motigt just då. Såg att det bara var -3,0 då jag stack iväg och då kändes allt plötsligt mycket lättare. Fick hjälp av kulingen i ryggen på sträckan med de värsta drivsnövallarna så allt var ganska
-30 och snöstorm då jag bytte om, jo det kändes allt lite motigt just då. Såg att det bara var -3,0 då jag stack iväg och då kändes allt plötsligt mycket lättare. Fick hjälp av kulingen i ryggen på sträckan med de värsta drivsnövallarna så allt var ganska
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 23:59Underbart - idag kom modden tillbaka!
Igår var det knöggelis och fullständigt meningslöst att ens försöka gå några hundra meter.
Idag kan man slira runt och ha kul!
Underbart - idag kom modden tillbaka!
Igår var det knöggelis och fullständigt meningslöst att ens försöka gå några hundra meter.
Idag kan man slira runt och ha kul!
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 00:07mmm....men imorgon fryser hela rasket...DÅ blir det spännande...NOT.
mmm....men imorgon fryser hela rasket...DÅ blir det spännande...NOT.