Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 07:56Efter att ha cyklat till jobbet idag, längtar jag tillbaka till modden.
Efter att ha cyklat till jobbet idag, längtar jag tillbaka till modden.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 08:17Jag gick till jobbet eftersom jag inte vågade cykla. Satan vad mycket is det är!
Jag gick till jobbet eftersom jag inte vågade cykla. Satan vad mycket is det är!
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 11:07> Idag kan man slira runt och ha kul!
(H:) (t+)
> Idag kan man slira runt och ha kul!
(H:) (t+)
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 15:59"-We call it a kick?"
http://www.youtube.com/watch?v=hG0Rq-FiHBQ
"-We call it a kick?"
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 16:19Jag vågade inte heller cykla till jobbet idag, hittade inte skridskorna, så det blev till att ta bussen. Fasen va slött det kändes... Nog för att pulsen rusade lite när jag höll på att dra i backen, men kände mig inte riktigt vaken när jag checkade in fra
Jag vågade inte heller cykla till jobbet idag, hittade inte skridskorna, så det blev till att ta bussen. Fasen va slött det kändes... Nog för att pulsen rusade lite när jag höll på att dra i backen, men kände mig inte riktigt vaken när jag checkade in fra
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 22:37Ca 1 mil i ca 1 dm (oplogat). Snö med is under.
Ja men det var ju kul, INTE. Fy FN för detta dret.Må växthuseffekten slå till med full kraft och det är nu;)
Nej det där sista menade jag ju inte. Jag är ju bara lite vek.
Vänligen
P.
Ca 1 mil i ca 1 dm (oplogat). Snö med is under.
Ja men det var ju kul, INTE. Fy FN för detta dret.
Må växthuseffekten slå till med full kraft och det är nu;)
Nej det där sista menade jag ju inte. Jag är ju bara lite vek.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 07:59Körde backträning igår med det där sugande lagret 1-2 cm snömodd på asfalten. Naturligtvis gnäller man och tycker det är för dj-ligt men håller man sig bara hel under vintern så kommer man ha igen det när våren kommer. Då flyger man fram.
Körde backträning igår med det där sugande lagret 1-2 cm snömodd på asfalten. Naturligtvis gnäller man och tycker det är för dj-ligt men håller man sig bara hel under vintern så kommer man ha igen det när våren kommer. Då flyger man fram.
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 08:16Körde tusingar igårkväll på frusen modd. Cykelbana a la knövlig hockeyrink... Visst gick det, men kul... jo det var det kanske också... eller...? Har nog aldrig längtat efter asfalt så här mycket sedan jag gjorde mig av med mc:n... Aldrig helt nöjd... Jak
Körde tusingar igårkväll på frusen modd. Cykelbana a la knövlig hockeyrink... Visst gick det, men kul... jo det var det kanske också... eller...? Har nog aldrig längtat efter asfalt så här mycket sedan jag gjorde mig av med mc:n... Aldrig helt nöjd... Jak
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 09:13Det blir Friidrottens Hus för mig.
Det blir Friidrottens Hus för mig.
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 11:06Å andra sidan är skogen brutalt bra nu. Många små stigar som normalt sett är svårlöpta är lagom hårdtrampade och man kan bara vindla med utan att ens behöva bry sig om navigationen.
Å andra sidan är skogen brutalt bra nu. Många små stigar som normalt sett är svårlöpta är lagom hårdtrampade och man kan bara vindla med utan att ens behöva bry sig om navigationen.