Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 12:20> Hur funkar det att cykla under de här förhållandena?
Dubbdäck är bra att ha, greppet släpper "mjukare", inte alls lika plötsligt som med odubbade däck när man är på hal is.
Skärmar är också bra ifall det är lite blött men det kan bli problem med frigå
> Hur funkar det att cykla under de här förhållandena?
Dubbdäck är bra att ha, greppet släpper "mjukare", inte alls lika plötsligt som med odubbade däck när man är på hal is.
Skärmar är också bra ifall det är lite blött men det kan bli problem med frigå
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 18:08Gränsen är snart nådd..!?
Gränsen är snart nådd..!?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 18:57Så här går det när modderaterna bestämmer.
Fortfarande lika uselt underlag.
Så här går det när modderaterna bestämmer.
Fortfarande lika uselt underlag.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 21:53Gränsen är snart modd?
Gränsen är snart modd?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 22:32Allt mådd som inte når över knäöjd gör träningen mer intressant. http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Allt mådd som inte når över knäöjd gör träningen mer intressant. http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 23:07Jag har oxå börjat vänja mig vid modden,ibörjan när tillfället kom så sprang man ute på vägbanan(underbar känsla)men bilisterna visade fingtret åt en, att flytta in till gångbanan hmmmm-spring själv där då,tänker man 🙁 ) Så nu har jag skaffat cross con
Jag har oxå börjat vänja mig vid modden,ibörjan när tillfället kom så sprang man ute på vägbanan(underbar känsla)men bilisterna visade fingtret åt en, att flytta in till gångbanan hmmmm-spring själv där då,tänker man 🙁 ) Så nu har jag skaffat cross con
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 11:13Tycker det är helt okey att springa i 5-10 cm djup modd. Det blir lite mer motstånd vilket naturligtvis är positivt, man får träna upp balanssinnet lite mer osv.
Ser inte direkt något negativt i det. Det är i och för sig roligare att springa när det är b
Tycker det är helt okey att springa i 5-10 cm djup modd. Det blir lite mer motstånd vilket naturligtvis är positivt, man får träna upp balanssinnet lite mer osv.
Ser inte direkt något negativt i det. Det är i och för sig roligare att springa när det är b
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 11:23Igår var det lite mer is under modden än förra veckan tyckte jag. Hade lite svårt att få grepp på underlaget. Ikväll ska det snöa igen så får se hur det blir med löpningen imorgon.
Igår var det lite mer is under modden än förra veckan tyckte jag. Hade lite svårt att få grepp på underlaget. Ikväll ska det snöa igen så får se hur det blir med löpningen imorgon.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:06Hittills har det kommit en decimeter i Hbg och det snöar än, för egen del hoppas jag att det kommer mer, igår kväll vart det underkylt, fuktigt, disigt och snorhalt.
Hellre snömodd än att kuta som en stelopererad Bambi med spänt arsle.Och jo jag har du
Hittills har det kommit en decimeter i Hbg och det snöar än, för egen del hoppas jag att det kommer mer, igår kväll vart det underkylt, fuktigt, disigt och snorhalt.
Hellre snömodd än att kuta som en stelopererad Bambi med spänt arsle.
Och jo jag har du
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:21Tycker det var förvånansvärt behagligt i Göteborg idag, kanske för att jag förväntade mig värsta snöhelvetet.
Tycker det var förvånansvärt behagligt i Göteborg idag, kanske för att jag förväntade mig värsta snöhelvetet.