Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur mycket modd står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Nej, exakt! Allt är omvandlat till modd!

och is. Som är dold av modd.

Hej Henrik.

"OK. Jag kryper till korset. Jag tycker inte om snömodd längre.. "

Detta tycker jag var stort av dig. Att våg ändra uppfattning.
Det är det inte alla som törs göra. All heder till dig.

Men törs man fråga varför du ändrat uppfattning?

Vänli

Det var meningen att jag skulle springa på lite idag - 6 km på runt 24 min (snabbdistans för mig) - men sprang på 29 min. Inte bara för att det inte är förhållanden att springa på lite utan för att mina ben och fötter är helt mörbultade efter all lufs på

Hur funkar det att cykla under de här förhållandena? Jag antar att de flesta ställer in stålgeten och sitter på trainern (?), men funkar det inte att cykla på en bra mountain bike? Fast det kanske är en annan typ av träning (och inte ger så mycket) och är

Henrik: Du bor i staaan va? Här i Dalarna skrattar man hejdlöst åt att jag tyckte att "nu ställer jag in cykeln för i år" i november. Sånt gör man inte här och de cyklar på vilken cykel de nu råkar ha till hands. Men ett hett tips är att det blir lättare

Där i avesta möjligen - vi som bor på landsbygden åker bil överallt - även 20m till postlådan 🙂

Helst med Huggormen.

Jag menar naturligtvis träningscykla på en likvärdig hoj för sådana aktiviteter ex. antal mil. Inte sladda ner till jobbet....................

Henrik.

"Hur funkar det att cykla under de här förhållandena?"

Det går åt hela helvete det.

Mitt senaste utepass var den 3/12 09. 19 mil och -8 på morgonen när jag startade. Det tog mig 465minuter (knappt 8 timmar) och jag hade ett snitt på ca25km/h.