Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur mycket modd står ni ut med?
You need to log in to create posts and topics.

Dom kallar oss mods.

Ursäkta en dum fråga, men vad är moddfot och hur yttrar det sig?

Jag har sprungit ute lika mycket denna vintern, som jag brukar, med resultatet - moddfot?? Känning av plantar fasciit, konstiga känningar på ovandelen av foten och sjukt stela vader?

Ska t

Jag trodde att moddfot bara var ett roligt ord - men vem vet? Själv får jag ont i baksidan på låren av allt detta tillbaka-halkande i modden. Du som bor i ett mindre samhälle kanske inte är lika drabbad av missriktad service till innevånarna i form av en

I mitt lilla samhälle kör de med salt och grus på cykelbanor, plogar huvudvägarna, men resten förblir oplogat. Så här finns gott om modd överallt, speciellt i mitt eget villakvarter, som öht inte har plogats i vinter. (#)

Så, jag är genuint intresserad a

Moddfot känns tydligast igen på den lilla lilla masken som börjar gnaga vid dålig väderlek...

Latmasken.

(Med risk för att jag nu åker på några rejäla råsopar (H) ! Har själv haft problem med muskelsträckningar/skador sannolikt av denna myckna snö/modd.

Jaha, så det var så enkelt?! (H)

Då har jag INTE drabbats av moddfot. Då är det nåt annat som spökar på ovansidan av högerfoten...

Jag jublar.

Jag förstod ett ord - moddfot.
Ser ju ut som ett ? väl ofta med tanke på alla nya ord + urrrk förkortningar som dyker upp på Funbeat + andra ställen.

Modd har jag svårt att få då jag bor på landet.
Här är det vitt.
Härligt.

Så jag slipper m

Jag känner mig lite kluven....

Dels älskar jag vinter och snö, att promenera i, med grova kängor. Det är så otroligt vackert ute med all snö.

Dels så avskyr jag att springa i denna berömda modd, speciellt iom att jag är nybörjare på detta springande och

Jag har moddgump! (#)

Jag har moddknän. Blir så sjukt sliten i knäna av att springa och halka omkring..