Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:33Spark i snömodd?
Spark i snömodd?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:35Nej sedan får någon uppfostra snösvängen - om det går ...
Nej sedan får någon uppfostra snösvängen - om det går ...
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 13:33Håller med om att det är jobbigt att springa i denna modd och som sagt mer snö kom det när jag sprang. Men då tänker jag att om två månader så springer man på bara vägar och får det kommer kännas som att man flyger fram.
Jag älskar snön men nu kan även j
Håller med om att det är jobbigt att springa i denna modd och som sagt mer snö kom det när jag sprang. Men då tänker jag att om två månader så springer man på bara vägar och får det kommer kännas som att man flyger fram.
Jag älskar snön men nu kan även j
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2010, 15:10Jag, som inte bor så långt ifrån starlady, kan bara hålla med! Tyvärr tvingas jag till exil i modd-huvudstaden över veckorna 🙁
Jag, som inte bor så långt ifrån starlady, kan bara hålla med! Tyvärr tvingas jag till exil i modd-huvudstaden över veckorna 🙁
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 16:00Jag älskar snömodden.
Jag älskar snömodden.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 16:08Som gammal Norrlandsbo vet jag att det skiljer på breddgraderna ganska rejält och kan nog säga att jag hade inte varit hälften så trött på vintern om jag hade bott kvar i Västerbotten istället för som nu i Skåne.
Modd är inte kul & har bara nackdelar, Pun
Som gammal Norrlandsbo vet jag att det skiljer på breddgraderna ganska rejält och kan nog säga att jag hade inte varit hälften så trött på vintern om jag hade bott kvar i Västerbotten istället för som nu i Skåne.
Modd är inte kul & har bara nackdelar, Pun
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 17:08Jag undrar lite hur ni temporäknar i modden.
Hur mycket tidstillägg/km har:
- Välplogad väg/gångväg.
- 2 cm nyfallen snö.
- 10 cm modd.
- halvmeters pulsande.Jag tycker det vore spännande att höra några tankar.
Jag undrar lite hur ni temporäknar i modden.
Hur mycket tidstillägg/km har:
- Välplogad väg/gångväg.
- 2 cm nyfallen snö.
- 10 cm modd.
- halvmeters pulsande.
Jag tycker det vore spännande att höra några tankar.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 18:12Per.
När jag var med för mycket länge sedan så sprang vi tid ej sträcka.
Kanonväder kom vi längre,
skitväder kunde det bli bra mycket mindre.Räknade man tid så slapp man stressa km i skitväder.
Per.
När jag var med för mycket länge sedan så sprang vi tid ej sträcka.
Kanonväder kom vi längre,
skitväder kunde det bli bra mycket mindre.
Räknade man tid så slapp man stressa km i skitväder.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 19:37Hörde att det väntas mer snö imorgon här i Moddträsk. :@ Det är väl bara att slira vidare.
Undra hur långt man springer egentligen. Ett steg fram och slir, ett halvt åt sidan och ett halvt steg bakåt.Kan man lägga på lite? 5km = 6km?
Hörde att det väntas mer snö imorgon här i Moddträsk. :@ Det är väl bara att slira vidare.
Undra hur långt man springer egentligen. Ett steg fram och slir, ett halvt åt sidan och ett halvt steg bakåt.Kan man lägga på lite? 5km = 6km?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 19:38Ibland känns det mer som man ägnar sej åt moon-walk än löpning...
Ibland känns det mer som man ägnar sej åt moon-walk än löpning...