Quote from Torbjörn Ohlsson on 11 February 2007, 19:28Händer faktiskt både inomhus och utomhus...
Underligt va?
Händer faktiskt både inomhus och utomhus...
Underligt va?
Quote from Jan Lundquist on 11 February 2007, 20:37> Alla cykelhandskar värda sitt namn har en snortork mellan tummen och pekfingret på utsidan.
Det har även mina nya skidhandskar. Jag är imponerad (H:)
> Alla cykelhandskar värda sitt namn har en snortork mellan tummen och pekfingret på utsidan.
Det har även mina nya skidhandskar. Jag är imponerad (H:)
Quote from ellen olsson on 11 February 2007, 21:16> Det har även mina nya skidhandskar. Jag är imponerad
Skidhandskarna behöver det i än högre grad. Den som inte förstår vad jag menar kan tänka på Wassberg... 😉
> Det har även mina nya skidhandskar. Jag är imponerad
Skidhandskarna behöver det i än högre grad. Den som inte förstår vad jag menar kan tänka på Wassberg... 😉
Quote from Jan Lundquist on 11 February 2007, 22:01Undrar hur mycket W snorade med tanke på hans skägg. Mycket borde ju hamnat däri (#)
BILD:http://www.svd.se/images/ettan2005/051205/wassberg_339.jpg
Undrar hur mycket W snorade med tanke på hans skägg. Mycket borde ju hamnat däri (#)
BILD:http://www.svd.se/images/ettan2005/051205/wassberg_339.jpg
Quote from Torbjörn Ohlsson on 14 February 2007, 22:05halloj (igen)
här kommer fler idiotiska frågor från en nycyklande Skåning. Jag känner mig liksom svag i benen när jag trampar - om kadensen sjunker, exempelvis om jag köttar in ett högre motstånd i trainern drar jag genast på mig mjölksyra (genast och ge
halloj (igen)
här kommer fler idiotiska frågor från en nycyklande Skåning. Jag känner mig liksom svag i benen när jag trampar - om kadensen sjunker, exempelvis om jag köttar in ett högre motstånd i trainern drar jag genast på mig mjölksyra (genast och ge
Quote from Funbeat user on 15 February 2007, 09:39Creutz,
Ett tips är att förutom att köra distans och intervall också köra ett styrkepass (saxat från www.colting.nu), alltså totalt tre pass i veckan. (Observera sista stycket om att vänja sig så att du inte går sönder):
"
Ni ska också ha ett tredje pa
Creutz,
Ett tips är att förutom att köra distans och intervall också köra ett styrkepass (saxat från http://www.colting.nu), alltså totalt tre pass i veckan. (Observera sista stycket om att vänja sig så att du inte går sönder):
"
Ni ska också ha ett tredje pa
Quote from Funbeat user on 15 February 2007, 10:20Tack för tipset om ett träningspass för att stärka musklerna lite, har känt behov av att kunna växla upp ett snäpp på tyngre växlar för att få upp farten men känt att jag saknar styrkan för det.
En liten fråga bara, passiv vila? Menar du verkligen att ja
Tack för tipset om ett träningspass för att stärka musklerna lite, har känt behov av att kunna växla upp ett snäpp på tyngre växlar för att få upp farten men känt att jag saknar styrkan för det.
En liten fråga bara, passiv vila? Menar du verkligen att ja
Quote from Funbeat user on 15 February 2007, 10:30Anders: jag antar det, men jag tror inte det är det viktigste. Man kan säkert ta bort allt motstånd och lite trampa sakta om man vill.
Har själv bara hängt med på de spinningpass som erbjudits på gymmet (en tjej brukar på tisdagar köra ett kortare pass m
Anders: jag antar det, men jag tror inte det är det viktigste. Man kan säkert ta bort allt motstånd och lite trampa sakta om man vill.
Har själv bara hängt med på de spinningpass som erbjudits på gymmet (en tjej brukar på tisdagar köra ett kortare pass m
Quote from Christian Wahlberg on 15 February 2007, 10:58Linus, man kan alltid sätta sig långt back i spinning salen och köra en Colting på egen hand. Testade det där upplägget förra året. Instruktören blängde lite surt.
Ett annat sätt att träna upp mjölsyratoleransen är att köra längre intervaller från 8 minu
Linus, man kan alltid sätta sig långt back i spinning salen och köra en Colting på egen hand. Testade det där upplägget förra året. Instruktören blängde lite surt.
Ett annat sätt att träna upp mjölsyratoleransen är att köra längre intervaller från 8 minu
Quote from Funbeat user on 15 February 2007, 11:22Tjena Jonas,
Ja, jag antar det, i gymmets spinninglokal så står dock cyklarna i en halvcirkel så man lär väl sticka ut lite extra då. 🙁 ...men jag får väl testa och se. (H)
Eh, hur menar du "8 minuter med vila <2 minuter, 2x, öka succesivt så att du k
Tjena Jonas,
Ja, jag antar det, i gymmets spinninglokal så står dock cyklarna i en halvcirkel så man lär väl sticka ut lite extra då. 🙁 ...men jag får väl testa och se. (H)
Eh, hur menar du "8 minuter med vila <2 minuter, 2x, öka succesivt så att du k