Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 February 2007, 18:42Sen förväntar vi oss en och annan trosbekännelse!! 😉
Sen förväntar vi oss en och annan trosbekännelse!! 😉
Quote from Lena O on 5 February 2007, 20:43Per!!!
Är det därför du måste ligga i den där bärselen när du träna på rullen i köket ... du bli för upphetsad helt enkelt och tappa balansen när frun dingla ett par strings framför dig 😉
Per!!!
Är det därför du måste ligga i den där bärselen när du träna på rullen i köket ... du bli för upphetsad helt enkelt och tappa balansen när frun dingla ett par strings framför dig 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 5 February 2007, 21:30You got it mate 🙂
The naked truth.
You got it mate 🙂
The naked truth.
Quote from Mats Johansson on 5 February 2007, 23:09Per...
PLEASE, visa oss bärselen i köket!
Hittar den inte på Piggis...🙂
Per...
PLEASE, visa oss bärselen i köket!
Hittar den inte på Piggis...
🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 6 February 2007, 12:03Observera att cykeln alltså står fritt på rullar och inte fastspänd i en trainer. Sedermera lärde jag mig naturligtvis detta utan safety. Men när jag sen skaffade en tempocykel så började jag köra intervaller på rullarna igen och då kom gungan fram igen :
Observera att cykeln alltså står fritt på rullar och inte fastspänd i en trainer. Sedermera lärde jag mig naturligtvis detta utan safety. Men när jag sen skaffade en tempocykel så började jag köra intervaller på rullarna igen och då kom gungan fram igen :
Quote from Torbjörn Ohlsson on 7 February 2007, 22:17Kadens används mycket när man talar om cykel. Har fakiskt tänkt en del på det där. Som jag förstått det handlar det om vilket tempo man har på att snurra på pedlerna. D.v.s. en kadens på 120 innebär 120 snurrade varv i minuten.
Min undran dock... Visst rö
Kadens används mycket när man talar om cykel. Har fakiskt tänkt en del på det där. Som jag förstått det handlar det om vilket tempo man har på att snurra på pedlerna. D.v.s. en kadens på 120 innebär 120 snurrade varv i minuten.
Min undran dock... Visst rö
Quote from Berit Bengtson on 7 February 2007, 23:33Kristoffer undrade:
> Kadens används mycket när man talar om cykel.
> Som jag förstått det handlar det om vilket tempo man har på att snurra på pedlerna.
> Visst rör det sig om helvarvRätt!
Du avsöljar att du (ännu?) inte har ngn cykeldator som mäter
Kristoffer undrade:
> Kadens används mycket när man talar om cykel.
> Som jag förstått det handlar det om vilket tempo man har på att snurra på pedlerna.
> Visst rör det sig om helvarv
Rätt!
Du avsöljar att du (ännu?) inte har ngn cykeldator som mäter
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 12:53Tjena Kristoffer, om du har kadensmätare på din cykel så ska du försöka ligga på en kadens mellan 80-90 när du cyklar då sliter du inte så hårt på benen, sjunker kadensen så att den understiger 80 så växla ner så att du hela tiden ligger där det är det
Tjena Kristoffer, om du har kadensmätare på din cykel så ska du försöka ligga på en kadens mellan 80-90 när du cyklar då sliter du inte så hårt på benen, sjunker kadensen så att den understiger 80 så växla ner så att du hela tiden ligger där det är det
Quote from Torbjörn Ohlsson on 11 February 2007, 19:18Hej alla!
jag har ett litet problem när jag sitter länge på cykeln. Jag vet att jag egentligen borde startat en ny tråd, men det är lite sådär äckligt att jag inte vill - därför frågar jag här...
Jo, när jag cyklar i över 2 timmar tillverkar min kropp mä
Hej alla!
jag har ett litet problem när jag sitter länge på cykeln. Jag vet att jag egentligen borde startat en ny tråd, men det är lite sådär äckligt att jag inte vill - därför frågar jag här...
Jo, när jag cyklar i över 2 timmar tillverkar min kropp mä
Quote from Fredrik Närenfors on 11 February 2007, 19:21Alla cykelhandskar värda sitt namn har en snortork mellan tummen och pekfingret på utsidan.
Iofs brukar snytandet upphöra efter en stund, men det kan ju vara lite olika.
Händer det bara utomhus eller även inomhus? Jag snyter mig definitivt mer på vintern
Alla cykelhandskar värda sitt namn har en snortork mellan tummen och pekfingret på utsidan.
Iofs brukar snytandet upphöra efter en stund, men det kan ju vara lite olika.
Händer det bara utomhus eller även inomhus? Jag snyter mig definitivt mer på vintern