Quote from Jan Lundquist on 20 January 2008, 01:35Wow! Grattis (hv)
Wow! Grattis (hv)
Quote from Jan Lundquist on 20 January 2008, 01:35Nog var det bra men det räcker med en post..
Nog var det bra men det räcker med en post..
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 07:53Grattis Kristina!
Och (Anna-Karin) Back-intervaller 😉
En kompis (som gjort 34 min på milen) till mig brukar säga: "Ge fan i de där j-a backintervallerna. Det enda som händer är att du blir tung i röven av dom!"
Men jag gillar dem! 🙂
Grattis Kristina!
Och (Anna-Karin) Back-intervaller 😉
En kompis (som gjort 34 min på milen) till mig brukar säga: "Ge fan i de där j-a backintervallerna. Det enda som händer är att du blir tung i röven av dom!"
Men jag gillar dem! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 20 January 2008, 09:54Grattis Kristina!
Grattis Kristina!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 12:50Grattis Kristina! Alltid så roligt att se när man gör framsteg.
Anders: hihi Jo, jag vet. Brukar le för mig själv och undra vad de som inte är så insatta i just löpning tror att mina back-intervaller är. 😀
Ang. backträning i övrigt så kanske det beror
Grattis Kristina! Alltid så roligt att se när man gör framsteg.
Anders: hihi Jo, jag vet. Brukar le för mig själv och undra vad de som inte är så insatta i just löpning tror att mina back-intervaller är. 😀
Ang. backträning i övrigt så kanske det beror
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 00:58Tror jag ska ta bort backpassen o ta tillbaka intervallpassen en period - fn har jag dragit ner lite på löpträningen o laddat o längtat:-) kul med en "nystart". Thanks:-)
Tror jag ska ta bort backpassen o ta tillbaka intervallpassen en period - fn har jag dragit ner lite på löpträningen o laddat o längtat:-) kul med en "nystart". Thanks:-)