Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 22:33Tillbaka till HV. Visst gillar man utmaningar, det gör man väl lite till mans. Jag tycker bara att det är lite trist att det alltid är Vättern som ska framhävas som utmaning och det har inget med trådskaparen att göra. Det kan vara en större utmaning att
Tillbaka till HV. Visst gillar man utmaningar, det gör man väl lite till mans. Jag tycker bara att det är lite trist att det alltid är Vättern som ska framhävas som utmaning och det har inget med trådskaparen att göra. Det kan vara en större utmaning att
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 22:56Håller faktiskt med Charlotta. Jag har nästan glömt att jag hojat VR (kanske delvis för att jag är missnöjd med prestationen) och när jag ska prata cykeltävlingar med vem som helst så är det alltid andra tävlingar jag berättar om. Men till slut får jag al
Håller faktiskt med Charlotta. Jag har nästan glömt att jag hojat VR (kanske delvis för att jag är missnöjd med prestationen) och när jag ska prata cykeltävlingar med vem som helst så är det alltid andra tävlingar jag berättar om. Men till slut får jag al
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 23:00...i ärlighetens namn ska ju också tilläggas att jag i ett mycket förvirrat och svagt ögonblick slog vad om att jag skulle cykla HV i år eller 2010.....alla gör vi våra misstag...
...i ärlighetens namn ska ju också tilläggas att jag i ett mycket förvirrat och svagt ögonblick slog vad om att jag skulle cykla HV i år eller 2010.....alla gör vi våra misstag...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:35Har ett tips. Ställ in hjul-diametern på hastighetsmätaren något över det verkliga måttet. Gjorde detta av misstag själv förra året. Jag gav mig xxx på att kunna hålla 30 i snitt på mina 10-milare varje helg, men lyckades aldrig. Blev ungefär 28,5-29,5 va
Har ett tips. Ställ in hjul-diametern på hastighetsmätaren något över det verkliga måttet. Gjorde detta av misstag själv förra året. Jag gav mig xxx på att kunna hålla 30 i snitt på mina 10-milare varje helg, men lyckades aldrig. Blev ungefär 28,5-29,5 va
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:2680-85% är Dödszonen och där tränar "man" inte.
Det är varken distans eller intervall utan bara Hawaiiträning.
80-85% är Dödszonen och där tränar "man" inte.
Det är varken distans eller intervall utan bara Hawaiiträning.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:22David P: Varför inte 80-85%?
(När jag kör rullskidor har jag mycket lätt för att ligga och mala där. På cykel klarar jag av någon anledning inte den nivån alls lika länge.)
David P: Varför inte 80-85%?
(När jag kör rullskidor har jag mycket lätt för att ligga och mala där. På cykel klarar jag av någon anledning inte den nivån alls lika länge.)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:26dubbelt.
dubbelt.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:26Det är för hårt som distansträning och för lugnt som intervall, precis som jag skriver.
Det blir varken hackat eller malet!
Det är för hårt som distansträning och för lugnt som intervall, precis som jag skriver.
Det blir varken hackat eller malet!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:42OK, men inte helt självklart (för mig). Om man kör t.ex ett tretimmarspass, vad skulle det vara för negativt med att försöka ha så högt snitt som möjligt under den tiden?
Nota bene: Jag förväntar mig inget svar på det i denna tråden (OT). Jag får försöka
OK, men inte helt självklart (för mig). Om man kör t.ex ett tretimmarspass, vad skulle det vara för negativt med att försöka ha så högt snitt som möjligt under den tiden?
Nota bene: Jag förväntar mig inget svar på det i denna tråden (OT). Jag får försöka
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:06David P har talat jaha då får man rensa i biblioteken slänga alla böcker om träning 🙂
David P har talat jaha då får man rensa i biblioteken slänga alla böcker om träning 🙂